Wannabe hutsu haastaa Turskapapan vääntöön maksullisesta seksistä
^
Naureskelin sitä samaa.
Minä taas en naura. Tässä viitattiin alun perin siihen, että Turskapappa rupesi kyseenalaistamaan erään henkilön kertomusta omasta seksityöstään, ja minä vastasin, että mitäs jos seksin ostajat eivät kyseenalaistaisi myyjien toimintatapoja ja myyjät taas eivät kyseenalaistaisi ostajien toimintatapoja.
Osaan nimetä Sihteeriopiston ajoilta kaksi tyttöä, jotka halusivat kokeilla seksin myymistä, mutta joiden ura tyssähti pariin ensimmäiseen asiakkaaseen nimeltä mainitsemattoman turskan hyökkäävän foorumikäytöksen vuoksi. Nämä tytöt olivat vasta kokeilemassa, että millaista tämä on, ja etsimässä itselleen sopivia toimintatapoja. Mutta kun paikalle pärähti nimeltä mainitsematon kertomaan, että mikä on tässä skenessä ainoa oikea tapa mainostaa palveluita, sopia tapaamisia, tienata ja käyttää rahaa ja ylipäänsä olla nainen, niin siinähän nuoret tytöt säikähtivät, että ei meistä ole tähän, emme me pysty vastaamaan tällaisia odotuksia.
Minä olin heistä kolmas. Kesäkuussa 2016 päätettiin tyttöjen kanssa repäistä ja tehdä kunnon massit säästöön jatko-opintoja varten. Mutta kun sellainen "yhteisön vanha veteraani" hyökkäsi heti päälle arvostelemaan kaikkea, mitä kokeilimme, ja naureskelemaan yrityksillemme päästä yhteisöön mukaan, niin siinä tuli tosi musertava fiilis, että ei meistä voi ikinä olla tähän. Emme uusina tienneet, miten päästä yhteyteen toisten seksinmyyjien kanssa, joten koko ymmärryksemme alasta rakentui sen foorumin varaan. Ja siellä kun joku "selkeästi kokenut ja tietäväinen" jäsen jakeli mukamas absoluuttisina totuuksina sellaisia neuvoja, jotka eivät yksinkertaisesti olleet sovellettavissa niihin käytännön tilanteisiin, joissa me yritimme pillua myydä, niin ei siitä tullut yhtään mitään. Se loppui se kokeilu lyhyeen.
Aika tarkalleen kahta vuotta myöhemmin, kesäkuussa 2018 minä sitten ajattelin, että hei, miksikäs helvetissä minä yrittäisin muovata omaa toimintaani sellaiseksi, mitä sen pitäisi jonkun anonyymin sedän mielestä olla. Ei tähän mitään foorumia tarvitse, kun pillu on miehiä kiinnostanut jo aikana ennen tietokoneitakin. Minä sitten aloitin alusta lähtien uudelleen ja olen selvinnyt, vaikken kaikkia foorumin anonyymejä aina miellytäkään. Kavereita en kuitenkaan enää onnistunut suostuttelemaan uuteen yritykseen, emmekä nyt sitten ole paljoa enää yhteyksissä olleetkaan.
Seksin myyminen ei ole helppoa, eivätkä kaikki pysty siihen. Seksin ostamisessakin on varmasti omat vaikeutensa, joita minä en myyjänä voi ymmärtää. Yhteiskunta ei oikein pidä meidän seksikauppaan osallistujien puolia, mutta on kuitenkin joitain pieniä asioita, joita me itse voimme tehdä helpottaaksemme tätä koko hommaa toisillemme. Jos kuitenkin sen sijaan suhtaudumme toisiimme vihollisina, vaikeutamme toistemme elämää ja revimme ilkeämielistä huumoria toistemme kustannuksella, niin sehän vain pienentää joukkoamme. Mitä vaikeammaksi me tämän toisillemme teemme, sitä vähemmät ihmiset kykenevät pysymään vauhdissamme.