Tuli kirjoitettua pieni rapsa hänestä ja hänen duopartneristaan tuonne etelä-Suomen puolelle. Tämä kaiveli sen verrran itseäni, että pakko oli käydä katsomassa tilanne ja positiivinen kokemus oli, eikä tällä kertaa ainakaan kukaan setä ollut siellä vahdissa, kuten aiemmat kommentoijat olivat joskus kokeneet.
Ohessa kopsu etelä-Suomen ketjusta:
Kävin viikko takaperin Vantaalla näiden kahden nuoren neitokaisen luona ja on annettava kyllä peukkua molemmille lopputuloksesta.
Alunperin minun piti ainoastaan tavata pitkä blondi Pamela (mikä lie oikea/lopullinen nimi onkaan, koska vaihtaa nimeään joka kerta, kun maisemissa on), koska tämä on kaivellut mieltäni jo useita kertoja. Hän on noin 185cm ja upeakroppainen sekä oikein kaunis kuviensa mukainen turbohuuli. Kielitaito hänellä on heikko, joten hän turvautui monessa kohtaa hyvin enkkua osaavaan tummaan kaveriinsa.
Päätin ottaa lopulta duon, koska aiempaa kokemusta minulla vastaavasta ei ole. Hieman hoomoilasena hetken aikaa oltuani tilanne alkoi rentoutua ja neitokaiset tekivät kaiken juuri niinkuin pitikin. Nalli paloi ihan liian ajoissa (vartin kieppeillä puolesta tunnista) ja luulin itsestäni liikoja, että otetaan toinen heti perään, mutta eipä siitä mitään enää tullut. Rentoa ja mukavaa hipsuttelua oli loppuaika.
Arianna Gold (profiilistaan mainitsee nimekseen Natasha) on erittäin seksikäs ja aktiivinen olemukseltaan sekä osaa eläytyä äänellänsä todella kiihottavasti. Pamela on hiljaisempi ja hieman ehkä konemaisempi, mutta hänen ulkoiset avut ja aiempi haaveilu hänen kanssaan saivat minut ottamaan myöhemmin samana päivänä toisen kierroksen. Kävin siis kolmen vartin lounaalla ja tulin uudet kudit piipussa hänen privaattiin, jossa sain toteutettua kaikki haaveeni pitkän naisen kanssa tavoitellulla lopputuloksella.
Molempia tulen varmasti vielä tapaamaan. Ariannan kanssa ehkä ensi kerralla on otettava oma hetkensä, koska hänen ääriseksikäs olemus mielessäni saa housun lahkeet kieräksi.
Ainut miinus oli se, että paikalla oli vielä edellinen turska pesuilla, kun ottivat minut sisään. Hieman hämmentävä tilanne oli, mutta emme onneksi nähneet toisiamme. Hän ei kuulostanut yhtä tyytyväiseltä lähtiessään, mitä minä olin näistä kahdesta neitokaisesta.. varmasti jakaa mielipiteet etenkin Pamela, mutta omalla rentoudellani mielestäni osasin keventää hänenkin tunnelmaa jonkin verran.
(Muokkasin tähän partnerin nimen oikein kun vinksahti väärin tuonne E-S osioon.