Ei kauhee erikoista mutta Venäläistä tai Unkarilaista tekis mieli.
Uutiset:
14 miestä ja 1 nainen gangbang oli aika mielenkiintoinen 👀 Oli vähän jollakin mennyt bookkauskalenteri solmuun.
Kaunista arabinaista haluaisin joskus panna. Ei mitään kaapuun piiloutuvaa vaan itsensä seksikkäästi kantavaa vapaamielistä arabiprinsessaa.
”Mitä ruosteisempi katto, sitä märempi kellari.”
Japanilainen oli yllätyksekseni posliini ja muutoinkin varsin reipas tapaus, onneksi ei mikään inisiä, niin kuin japsipokessa nuo naiset tuppaa esittämään.
En ole pannut japanilaista. Olen pannut Japanissa, mutta se on eri asia. Useimmat japanilaiset huorat eivät anna länkkäreille vaan heidän huoransa ovat Koreasta.
Erikoisimpiin kokemuksiin menee kyllä tapaus, jota tapailin muutoman kuukauden. Mukava ja nätti naikkonen ja seksi oli hyvää. Erikoisen siitä teki naisen hysteeriseen itkuun purshkahtaminen aina seksin jälkeen. Alkuun olin aika hämmentynyt ja järkyttynyt kun toinen itki vartin ku hyeena😅
Siis ei varmaa kovin erikoista mut ois iha pirun kuumaa päästä johonki kunnon kimppakivaan mis ois vaa vanhempia ihania daddyja 😮💨 Tai sit jotai kunno lihaksikasta, pitkää ja raamikasta rugby pelaajaa 😇Tämä ensimmäinen vaihtoehto ei pitäisi olla vaikea toteuttaa. Porukka kasaan vaan
Maksullisissa erikoisin oli varmaan kerta, kun tyttö poltti pilveä ja joi kaljaa, ja halusi tarjota minullekkin (otin kaljan). Selitti kaikenlaista suunnitelmistaan ja miten aikoo ryhtyä tanssijaksi. Kesken tapaamisen kuriiri tuli toimittamaan taulutelkkaria. Se oli vähän liian aitoa minulle, mutta siinäkin jotain mitä kiikkustuolissa voi muistella.
Kyllä erikoisimmat tapaukset, joita olen pannut, ovat olleet loppupeleissä aivan seinähulluja. Niin huorissa kuin siviilissä. Hieman karrikoiden, mitä hullumpi muija, sitä kuumempaa ja estottomampaa seksiä. Ehkä jälkikäteen ajatellen muutaman noista olisi voinut jättää väliin. Mutku kyrpä vei eikä nuorempana aina osannu ajatella aivoilla.