Mulle on aivan sama. Jokainen aikuinen ihminen kantakoon vastuun teoistaan. Vastuun kantaminen ei myöskään ole puolison osa eli jokainen vastatkoon itse omasta seksuaalisuudestaan ja sen toteuttamisesta.
Uutiset:
En kysele, enkä vaadi kotoa lupalappua luonani käyntiin.
Tämä työ on kuin Alkon kassa: minun vastuu on varmistaa, että ostaja on täysi-ikäinen, ostajalle jää vastuu tuotteesta ja sen käyttämisestä. En voi tietää onko asiakkaalla lupa käydä luonani. Toivoisin, että kaikki maailman parisuhteet olisivat niin kypsiä, että lupa olisi, mutta mun vastuulla asia ei kuitenkaan ole.
Itse en pidä seksityöntekijän palveluiden ostamista pettämisenä. Sen sijaan, jos alkaa lämmitellä romanssia Tinderissa - sitä pitäisin pettämisenä.
Toisin kun monissa vastauksissa, minulla on asialla väliä. Tapaan nimittäin mielummin parisuhteessa olevia herroja. Ja asiasta myös yleensä keskustellaan aika avoomesti eli useimmiten tiedän asiakkaani parisuhde-statuksen.
Toki yksin tämä asia ei määritä sitä, että en ottaisi jotakin asiakkaaksi. Olen kuitenkin oppinut että parisuhteessa olevan herran kanssa asia pysyy paremmin yhteisenä salaisena nautiskeluhetkenä eikä minusta haluta naisystävää tai pelkkää kirjekaveria. Alkuaikoina joku sinkkumies halusi myös välttämättä pelastaa minut tästä ”ammatista”.
Mutta alan rikkaus on, että me ihmiset olemme erilaisia ja paras tilanne on, kun samanhenkiset henkilöt kohtaa
^ Eikös se oo silleen mukava yllätys kun mies omassa päässään vaan tekee päätöksen jättää vaimonsa, alkaa seurustelemaan sun kanssa ja....sulta ei kysytä mitään, se vaan ilmoitetaan sulle?
^ Eikös se oo silleen mukava yllätys kun mies omassa päässään vaan tekee päätöksen jättää vaimonsa, alkaa seurustelemaan sun kanssa ja....sulta ei kysytä mitään, se vaan ilmoitetaan sulle?
Tässä kaiken huippu oli se et oltiin monta kertaa puhuttu asiasta et tää on vain asiakassuhde ja ei muuksi muutu. Väitti ymmärtävänsä ja vetosi aina siihen et hän itse päättää mihin rahansa käyttää kun olin huolissani hänen tihentyneestä tapaamistarpeestaan (addiktiomainen käyttäytyminen et pitäisi saada koko ajan useammin ja pidempiä aikoja, mihin en suostunut).
Valitettavasti näistä "kyllä mä ymmärrän" vakuutteluista huolimatta oli salaa toivonut että jos hän muuttuu niin tilanne olisi toinen. Oli tehnyt paljon muutoksia elämässään, joista yksi oli tuo ero. Nuo selvisivät mulle vasta kun rajusta rajojen rikkomisesta johtuen katkaisin asiakassuhteen ja hän sit avautui asiasta.
Oli kyl opettavaista varmasti puolin toisin kaiken kaikkiaan.
Valitettavasti tuo ei välttämättä toimi ihan noin et parisuhteessa olevat toimisi aina asiallisesti. Mulla itseasiassa pahimmat flippaajat ovat olleet rakastuneita varattuja miehiä, toinen oli mun tietämättä jopa ehtinyt ottaa eron mun takia (avautui asiasta kun pistin asiakassuhteen poikki) ja toinen oli tällainen ketä loukkaantui syvästi kun ei saanut muo "ostettua" itselleen.
Eli tuon takia mulle nimenomaan yksilöllä on väliä, ei statuksilla.
Mitä tulee noihin rajojen vetämisiin niin siihen oppii kyllä ja varoitusmerkit oppii tunnistaa. Ja mielummin viheltää aikaisemmin kuin myöhemmin asiakassuhteen poikki. On myös hyvää ammattitaitoa olla ottamatta vastaan mikäli huomaa et toisella menee överiksi.
Ei ole mun työtä moralisoida. Vähän sama, kuin ostaisi kirveen; sillä voi joko pilkkoa polttopuita tai murhata.
Se on ostajan vastuulla, jos tekee pahojaan, ei myyjän. Jos asiakas sanoisi, että pettää tyttöystäväänsä kostoksi/ilkeyttään, niin en mä ottaisi vastaan. Ei kukaan sellaista kuitenkaan sano myyjälle.
Tilanteet ei ole niin yksinkertaisia ja vaikka pettäminen ei ole oikein, niin se on pettäjän vastuulla. Se on musta kuitenkin väärin, että jos nainen ei halua seksiä melkein koskaan, niin se pitää mieheltä kieltää.
Ei lihan syöntikään ja luonnon saastuttaminen ole oikein ja sitä silti tehdään.
Mutta taidan olla siitä poikkeuksellinen, etten myöskään tykkää rahastaa kenenkään yksinäisyydellä. Jos huomaan että tapaamiset on enemmänkin ajanviettoa kaverimielessä kuin seksiä/läheisyyttä tms niin otan asian puheeksi. Vain kerran mun uran aikana on tälläinen osunut kohdalle. Olisihan se ollut helppoa rahaa mutta joku moraali sentään mullakin.
Ei kai sentään, en usko ainenkaan. Asiakkaalla itsellä on hyvinkin usein tapana kertoa oma-alotteisesti jutuistaan, tai sitten minulla on joku uskollisen Spanielin katse, että minulle kerrotaan.
Mutta taidan olla siitä poikkeuksellinen, etten myöskään tykkää rahastaa kenenkään yksinäisyydellä. Jos huomaan että tapaamiset on enemmänkin ajanviettoa kaverimielessä kuin seksiä/läheisyyttä tms niin otan asian puheeksi. Vain kerran mun uran aikana on tälläinen osunut kohdalle. Olisihan se ollut helppoa rahaa mutta joku moraali sentään mullakin.
Mitenhän tuon lauseen tarkoitit ymmärrettäväksi? Osa asiakkaista käyttää maksullisia nimenomaan yksinäisyyttä, naisettomuutta ja seksitöntä elämää torjumaan.