Tulee nyt vaan mieleen, että kyseleekö palvelun tarjoajat asiakkaittensa sivilisäätyä?
Eipä ole tullut kyselyä, mutta suurin osa kertoo sen oma-aloitteisesti.
Uutiset:
Tulee nyt vaan mieleen, että kyseleekö palvelun tarjoajat asiakkaittensa sivilisäätyä?
Mun kohdalla tämä ihminen sanoi suoraan tapaamisella, että tuli siksi että olisi joku kenen kanssa puhua. Ei ollut hakemassa seksiä eikä läheisyyttä, vaan kaveria. Hänen kertoman mukaan hänellä ei ollut ketään läheisiä ja oli työelämän ulkopuolella joten sielläkään ei kontakteja ollut. Mun sen hetkinen elämäntilanne oli sellainen, etten olisi häntä voinut tavata vastaanottoni ulkopuolella saati ottaa oikeasti ystäväpiiriini. Ja vaikka mä paljon asioita osaankin, niin en suostu kenenkään terapeutiksi.
Herättelenpä vanhaa ketjua. Olin yhteyksissä ehkä aloittelevaan palveluntarjoajaan ja yritin aikaa varata. Hän sitten siinä sivussa kysyi olenko muuten varattuna liikkeellä vai sinkkuna. Vastasin ja ihmettelin miksi hän tämän haluaa tietää. Sanoi ettei vaikuta tapaamiseen eikä haittaa vaikka olisikin varattu. Kuulemma lisää kiihotusta jos on varattu.
Pääsi yllättämään. Hienoa jos noin intohimoisesti suhtautuu asiakkaisiin, mutta jäin miettimään voisiko olla joku ansakin.
Ottaa mieluummin varattuja, koska sinkuissa suurempi riski, että niillä menee puurot ja vellit sekaisin näissä touhuissa.
Ottaa mieluummin varattuja, koska sinkuissa suurempi riski, että niillä menee puurot ja vellit sekaisin näissä touhuissa.