Herkulliselta näyttää. SO:n kautta joskus koitin viestitellä, mutta vähän hitaanlaisesti vastailee. En oo soitellut tai whatsappia laittanut. Kerro toki jos käyt vierailulla.
Kerran kävin noin vuosi sitten, ehkä liian tukeva omaan makuun. Iso miinus että oli hieman kaljoissa. Kissan karvoissa olin ainakin, mutta joku tykkää ehkä söpö naamasta .
Testattu on sekoili viesteissä. Lupasi lähettää osoitteen tekstiviestinä, mutta lähetti sen väärään numeroon. Sitten tuli viesti oikeaan numeroon ja valitti että, olen tehnyt oharin. Onneks vastas puhelimeen ja sanoin olevani lähellä. Kauniskasvoinen tuhti tyttö. Ei ollut mun juttu. Jotenkin kävi sääliksi tyttöä. Kissat maukui koko aktin ajan. Hintakin on korkeahko. En tiedä joku voi tykätä.
Itse peruutin tapaamisen ja siitähän vasta soppa syntyi. Tuli vaan jotenkin outo fiilis ennen tapaamista ja lopuksi voin todeta olevani tyytyväinen päätökseeni. Peruuttamisen jälkeen sanoi, että hänen ystävänsä tekee rikosilmoituksen. Liittyi jotenkin tapaamisen peruuttamiseen. Tuli sellainen olo, että tarvitsee kipeästi rahaa johonkin.