Unelma duo sisältää 2 siviilineitokaista, jotka edustavat ulkonäöltään ninnineidon tyylistä semitiukkaa salikissaa molemmat brunetteja, pitkäsäärisiä yli 175senttisiä tuhmeliineja. Toinen on ehdottomasti dominoivampi joka ottaa ohjia käsiin meidän molempien suhteen, (minun ja toisen kisun). Hommassa ei tunteja säästellä ja yhtä ja sun toista kerkiää tapahtumaan. Kyllä mä sanoisin, että samalla kun pääsis työstämään lähärissä neitokaista imutellen ja hiplaten, samaan aikaan toinen neitokainen pistelee menemään takaa straponilla meikäläistä,
tuplapenetraatio naiselle luonnituu toki myös 2 naisen ja 1 miehen 2on1:ssä todennäköisesti helpomminkin kuin kahden miekkosen säestämänä. Nimittäin yksi kyrpä vähempi hermoiltavana.
ja koonkin saa valita itse ja sitä voi vaihtaa tarvittaessa
Vaikka jos jonkinmoista hikistäkin toimintaa siinä olisi kiva harrastella, sanoisin, että valtaosa tästä kokonaisvaltaisesta hetkestä sijoittuisi tilanteeseen jossa vuoroin 2 hekumoi yhden kimpussa ns ei panemista vaan ns kiehnäämistä hiplailua jne. vierekkäin tai päällekkäin tai miten nyt ikinä.
Voiskai tämän hupakoidenkin kanssa toteuttaa, mutta ikävä kyllä paalua ei ole tällaiseen toimintaan riittävästi todennäköisesti lähi vuosina.
Esimerkki hupsu duo voisi olla Joana + Valeria Nuru tms, enny muista miten tämä venäjän seksilähetti tapasi nimetä itsensä ilmoihin, molemmat tyttöset ovat coronan jäljiltä teillä tietämättömillä ja vähän ois ikävä.