Niin makea haavekuva kuin nautinnosta tempoileva naisen vartalo onkin niin veikkaan, että valtaosalle naisista se oikea ja aito orgasmi on jotain muuta. Aika hyvin menee jo, jos hengitys kiihtyy ja lihakset jännittyvät. Jotkut jännittyvät paikalleen orgasmin hetkellä. Nautinnolliset äännähdykset, vartalon tärinästä puhumattakaan, ovat ainakin minulle hyvin harvinaista herkkua. En taida ollakaan se supermies sängyssä kuten olisin toivonut
Kyllä niitäkin miehiä on, jotka jo olemuksellaan saavat jokaisen vastaan tulevan naisen polvet veteläksi. Tällä forkallakin taitaa olla jokunen joka saa naiset tärisemään horkassa ja ulvomaan lähimmän susien reviirin tyhjäksi. Kaikki eivät ole aivan näin onnekkaita. Kun omatkin orgasmit vaihtelee, tippa vaniljakastiketta epähuomiossa versus muu maailma katoaa kun sulat nautinnosta naisen ihoa vasten, niin helpottaa hyväksyä, ettei se hupakon nautintokaan ole tunnistettavissa Richterin asteikolla mitaten.
Todella harvassa ovet ne tapaamiset joista voin sanoa tietäväni hupakon lauenneen, mutta enemmän on sellaisia joista olen varma, että hupakko nautti yhteisestä hetkestämme ja hänellekin jäi tapaamisesta hyvä fiilis. Se nautinto voi olla hyvin moninaista. Kun voi olla kohde intohimolle, janoinen raahautuu erämaasta keitaalle, kädet ja huulet ahmivat vimmaisesti jumalaista vartaloa. Se voi olla läheisyyttä, syvenevää nautintoa vartalon lämmöstä, hyväksyvästä kosketuksesta, katseita, toisen tuoksusta, pienistä vartalon liikkeistä, hyvää oloa. Tai se voi olla hupakon nautintoa omasta taidostaan soittaa minua kuin virtuoosi viulua, kiusoittelevia kosketuksia, odotusta, virittää minut ja pitelee nautinnon huipulla.
Oikeassa elämässä ja seksissä, maksullisessakin, nämä vähemmän rajut mutta aidot nautinnot ovat niitä parhaita!
Ei vittu! Nyt rupes panettamaan.