Toi kuvan pyytäminen haiskahtaa aina ja pahasti - älkää lähetelkö huorille kuvianne, historiassahan jotkut pisti pystyyn seksinostajien käräyttämissivustonkin jolla julkaisivat noita kuvia.
Kukaan asiallisesti toimiva ammattilainen ei ole kiinnostunut siitä kuvasta, eikä sen pyytäminen kuulu tähän skeneen, tää ei oo deittailua.
Noista muista tiedoista mietin, että monilla taitaa olla etnisyyden suhteen rajoitteita, mutta yleensä ne kai jo laitetaan ilmoon. Samoin ikärajoja oon nähnyt aika paljon, ja näihin yleensä ihan hyvä syy, jolla pyritään turvaamaan ettei kukaan puolin tai toisin esim. törmää tuttuihin. Ja ihan ymmärrettävää sekin, ettei välttämättä halua ihan järjetöntä ikäeroa itsensä ja asiakkaan välille. Tämä nimenomaan niinpäin ettei halua tyyliin omien lastensa ikäisiä asiakkaita, koska se tuntuisi jo ajatuksena inhottavalta. Ymmärrän hyvin.
Pituus ja paino nyt enemmän kysymysmerkkejä miksi niitä kysyisi...no paino ehkä että jos on todella isokokoinen (ja tarkoitan nyt luokkaa 200 kg), niin se voi tehdä käytännössä tekemisestä tapaamisen aikana rajoittuneempaa. Silloin hupakko voi toimia nimenomaan ihan vastuullisesti kun ns. kieltäytyy ottamasta rahoja jos tietää jo etukäteen ettei kokemuksesta tuu onnistunut asiakkaalle.
Pituus...niin, mä olen niin pitkä itse ettei se jos mies on poikkeuksellisen pitkä oo koskaan muodostunut ongelmaksi. Jotkut tosi pitkät (taas luokka 200 cm) ovat hieman epäilleet et pystyyköhän takaapäin, kun joskus kuulema he on siihen liian pitkiä. Aina on onnistunut.
Ja sitten olen tavannut kerran lyhytkasvuisen henkilön jonka kanssa oli myös oikein mukava tapaaminen. Toki siinä sitten jo kaikki asennot ei onnistu, joten jos huomattava poikkeavuus niin ehkä silloin ihan hyvä mainita ennakolta.
Mutta en näe itse mitään syytä kysellä oikeastaan kuin joskus etnisyyden perusteella, ja silloin ne kysymykset ei koske tässä mainittuja asioita, vaan toisessa ketjussa niitä jo avasinkin. Kuvaa en pyydä koskaan. Olisi ihan no-no.