Itse suosin kanssa aikaista varausta, jos joku suosikki on tulossa maisemiin.
Mutta ymmärrän kyllä jos ennakkovarauksia ei haluta ottaa, kukin tavallaan.
Mutta ymmärrän kyllä jos ennakkovarauksia ei haluta ottaa, kukin tavallaan.
Uutiset:
Ei liukuhihnassa mitään vikaa ole kun sen tekee kunnolla. Oma suosikkini kautta aikojen pystyi tähän. Tapaamisajat hoideltiin meilillä kuukautta aiemmin eikä koskaan ollut mitään ongelmaa ja näin toimi siis ulkolainen "harrastelija" "opintojensa" ohessa.
Miksei hän koskaan laita sitä hyvissä ajoin etukäteen kuten tekevät esim.VeeraS ja Elli?
Omaa toimintaa saa mielestäni pyörittää siten kuin se itselleen parhaiten sopii. Ja varmasti toimintaan tulee jotain muutoksia, jos homma ei tuo leivän päälle voita.
Viime viikonvaihteessa käväisi namu nimeltään Nata Hellsingistä sulostuttamassa Tampesteria hotilla olemuksellaan, mutta siltikin napisen ja valitan. Syynä tähän on neidon ilmoituspolitiikka joka meinaa sitä, että hänen ilmoituksensa ilmestyy naapuriin aamulla jossa ilmoittaa olevansa tavattavissa tänään ja huomenna. Miksei hän koskaan laita sitä hyvissä ajoin etukäteen kuten tekevät esim.VeeraS ja Elli?
Jos nyt olen oikein käsittänyt niin monet hupsukat tapaavat mielellään jo aiemmin asiallisiksi havaittuja, mutta ehkä sitten olen väärässä.