Arvelen ihan mututuntumalla, että moni mies painii tälläkin hetkellä ”jaakobin painia” itsensä kanssa..vaakakupissa itsetunto ja himo..halu ja kunniallisuus..itsekukin tekee valintojaan päivittäin, mielensä syövereissä, niin palvelujen tarjoana kuin pyytäjänä..niin se vain menee.
Saatanan Susi, senkin peto! Olipa hyvin kirjoitettu!
Sepesusi muistutti minua siitä että n. 13v sitten olin viaton kuin ensilumi, uskokaa tai älkää. Vai onko siitä jo 16v...ja nyt oon umpimulkku.
Se oli monta viikkoa kestävä häpeän tunne ja pettymys mun arvomaailmaan. Vaikka olin sinkku. Kotikasvatus vaan opetti mulle ihan jotain muita asioita kuin huorissa käymisen.
Ja se päänsisäinen veivaus kesti varmaan pari kuukautta ennen kuin uskalsin tilata huoran hotelliin....huoran joka ei sitten koskaan saapunut. Tilasin toisen.
Tämä kaikki vaikka se oli moraalisesti parempi valinta.
Voi kuulostaa oudolta että huorissa käyminen oli moraalisesti parempi valinta.
Mulla oli pitkään naisrintamalla sellainen tilanne että naiset jotka halusivat parisuhdetta, jostakin syystä kiinnostuivat minusta ja minä halusin vain pillua joten minä valehtelin. Valehtelin jotta sain pillua. No koska äiti ja mummo minut kasvatti niin aika nopeasti alkoi omatunto soimaan ja päätin että en voi valehdella. Pillua on saatava joten käyn vaan töissä, huorissa ja sitten taas töissä. Sitä sitten jatkui vuosia.
Nyt tilanne on ihan toisinpäin! Kaikki kyrvän kipeät Mirkut käyttää minua seksuaalisesti ja heti kun yritän pitää kädestä kiinni niin mut komennetaan kotiin. Karma is a bitch!
Onneksi mulla on kissa. Se ymmärtää ja rakastaa. Siltäkin ehti se yks hullu pallit leikkauttaa.
Nyt täällä on kaksi onnetonta. Impotentti ja palliton
(piiiiiitkä huikka jallua)
Vittu!