Tähänhän vois nämä työkseen näitä käsittelevät kertoa onko lähes kaikilla yli 20cm vai mitataanko se persreiästä asti?
Tottakai se mitataan persreiästä asti. Pitäähän mun siitä kaksinumeroinen saada.
Uutiset:
Tähänhän vois nämä työkseen näitä käsittelevät kertoa onko lähes kaikilla yli 20cm vai mitataanko se persreiästä asti?
Pakko heittää ilmoille. Urbaani legenda, vai onko osunut kohdalle just nappi herkku koskaan kohdalle?🙂koko voi olla mikä vain kunhan osaa käyttää, nainen pitää lämmittää niin yhteinen loistava lopputulos mulla kuulemma ” apua ”
Aika isolla ja mittavalla otanalla olen tullut siihen lopputulokseen, että Jorman isoveljellä eli kantajalla on väliä, ei pikku Jormalla itsessään. Jos Jorman omistajan yläpää on sopivan kokoinen, niin Jorma on aina sopivan kokoinen.
Aika isolla ja mittavalla otanalla olen tullut siihen lopputulokseen, että Jorman isoveljellä eli kantajalla on väliä, ei pikku Jormalla itsessään. Jos Jorman omistajan yläpää on sopivan kokoinen, niin Jorma on aina sopivan kokoinen.
Ei kellään liian iso ole,en tiedä ketään joka olisi joutunut katkaisemaan tai sorvaamaan kyrpäänsä pienemmäksi. Tuskin liian pienikään on,pieni on vikkelä liikkeissään