Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin  (Luettu 13549 kertaa)

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Suhtautuminen parisuhteessa oleviin huoriin
« Vastaus #60 : Helmikuu 16, 2025, 23:07:50 »
tää kysymys ja sen vastaukset on jotenkin vaan ihan tosi hämmentäviä nyt. oma parisuhde on avoin, ollaan molemmat monisuhteisia, ja ollaan tehty kumppanin kanssa myös töitä yhdessä asiakkaiden kanssa. absurdi ajatus että asiakkaat karsastaa seurustelevaa huoraa, samaan aikaan kun mun kumppanille on ihan ok että panen muita, oli se sitten rahasta tai ilmaiseksi. 😅
nähdään, terkuin ihana isa 😘

Poissa ThomasDundee

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #61 : Helmikuu 16, 2025, 23:55:06 »
Lähtökohtaisesti tämä on asia, jota en koe tarpeelliseksi tietää, ja mieluummin en tiedä. En ole edes tullut ajatelleeksi häiritsisikö asia minua jos tietäisin, mutta nyt kun rupesin asiaa miettimään, voi ollakin. Varsinkin Häkkisen isan ylläoleva kommentti pisti minut miettimään.
Jos maksan seksistä, asialla ei ole merkitystä. Miten pt:n parisuhde voisi olla häiritsevä tekijä, kun muut asiakkaatkaan eivät ole?

Jos maksan GFE:stä, asia saattaa olla hieman toinen. GFE:ssä maksan siitä, että PT on siinä, vain ja ainoastaan minua varten, ja minä olen hänelle se kaikkein tärkein, maksamani ajan puitteissa. PT:llä ei ole ketään muuta asiakasta sinä aikana, kun hän on minun kanssani. Muiden asiakkaiden kanssa hän on ajalla, josta minä en maksa, siksi ne eivät minua häiritse.
Mutta jos PT on parisuhteessa, se kumppani on hänelle minua tärkeämpi, myos sillä ajalla, josta minä maksan. Ja tämä tieto saattaisi häiritä täydellistä GFE-kokemusta.

En tiedä osasinko muotoilla ymmärrettävästi.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2025, 00:08:03 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #62 : Helmikuu 17, 2025, 04:21:53 »
Huoran parisuhdeasiat ei kuulu minulle joten sillä ei ole merkitystä.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Timo Hississä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : Helmikuu 17, 2025, 05:50:11 »
Asialla ei ole minulle merkitystä. Tätä en koskaan kysy enkä halua omia asioitani kertoa vaikka yllättävän moni kysyy. Uusintakäynti riippuu kuitenkin miten miten meillä sujui.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #64 : Helmikuu 17, 2025, 09:19:58 »
Mä menen panemaan huoraa, ei kiinnosta vähääkään heidän parisuhteet, veronmaksut, kiinteistöomistukset, automerkit tai vastaavat

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #65 : Helmikuu 17, 2025, 09:33:20 »
... automerkit tai vastaavat
No sen verran kiinnostaa jos huoralla on Tesla niin se on plussaa.

Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa intohimo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : Helmikuu 17, 2025, 11:48:32 »
Ilmoituksissa on usein "parisuhdetilanteesi ei kiinnosta" ja sama se on toisinpäinkin. Tosin täytyy sanoa että jonkun PT:n kanssa oli ihan kiva jutella hänen parisuhdekuviostaan, ei mitenkään syvästi, ihan vaan matkasuunnitelmasta tapaamisen perään.

Poissa taage

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #67 : Helmikuu 17, 2025, 12:00:14 »
Ei haittaa vaikka olis suhteessa. Parempikin niin. Saa toisen omaa :behind:

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #68 : Helmikuu 17, 2025, 12:43:01 »
Ei haittaa vaikka olis suhteessa. Parempikin niin. Saa toisen omaa :behind:

Senkin ruoja.🤣 Katekismuskin sanoo, ”Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa, äläkä mitään mikä hänelle kuuluu.”
Mun ei oo ikinä tehnyt mieli naapurin karjaa.😁
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Timo Hississä

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #69 : Helmikuu 17, 2025, 14:10:18 »
Vähän vaan lainaa. Pysyy elämä yksinkertaisena, kun käy vain varattujen luona.

Poissa Julia

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #70 : Helmikuu 17, 2025, 14:40:16 »
Mä jotenkin venyttämällä tajuan, miksei kävisi toisen kanssa seurustelevan hupakon luona, mutta siinäkin tapauksessa tuntuu, että asiakkaalle kohtaaminen on muuta kuin seksiä. Tai no onhan se muutakin, mutta se on silti transaktionaalinen tapaaminen, kunnes muuta sovitaan. En mä ole seurustellessani ajatellut kumppania töissä ollessa sen kummemmin, joskus ajatus menee minne menee, mutta jos mä tarjoan GFE:tä, niin en mä samalla kuvittele asiakkaan paikalle omaa mahdollista kumppania.

Vaikeampia tilanteita kuvittelisin olevan ne, joissa hupakon kumppani ei tiedä toiminnasta ja on tarkoituksena salata toiminta.
Tampereella 19.-21.2. Tiian kanssa :)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #71 : Helmikuu 18, 2025, 00:23:52 »
En seuraa skeneä, mutta naispuolisilla k-pop esiintyjillä oli ainakin ennen hyvin tiukkaa ettei saanut seurustella. Se rikkoo sitä illuusiota mitä eniten rahaa käyttävät fanit ostavat.

Vaikka mikään ei tapaamisella muuttuisikaan pt:n seurustelun myötä, se mitä asiakas näkee pt:tä kuvitellessaan muuttuu. Kaikki asiakkaat eivät toki kuvittele mitään, toiset osaavat kuvitella pt-persoonaa pt:n siviilitodellisuudesta välittämättä, ja joillekin pt:ille parisuhde on olennainen osa brändiä.

Mutta eikö ole yhtä lailla helppo kuvitella miten tällaiset yksityiselämän asiat voivat myös heikentää brändiä—olla sen kanssa ristiriidassa?

Poissa JPC

• Hero Member
« Vastaus #72 : Helmikuu 18, 2025, 00:43:14 »
Ei mitään väliä.
Kunhan ei tarvii itte katella sitä vastapuolen sulhoa.

Tai jos tarvii, niin sitten silleen että se tapahtuu ihan omasta tahdosta!

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #73 : Helmikuu 18, 2025, 01:59:14 »
En seuraa skeneä, mutta naispuolisilla k-pop esiintyjillä oli ainakin ennen hyvin tiukkaa ettei saanut seurustella. Se rikkoo sitä illuusiota mitä eniten rahaa käyttävät fanit ostavat.

Vaikka mikään ei tapaamisella muuttuisikaan pt:n seurustelun myötä, se mitä asiakas näkee pt:tä kuvitellessaan muuttuu. Kaikki asiakkaat eivät toki kuvittele mitään, toiset osaavat kuvitella pt-persoonaa pt:n siviilitodellisuudesta välittämättä, ja joillekin pt:ille parisuhde on olennainen osa brändiä.

Mutta eikö ole yhtä lailla helppo kuvitella miten tällaiset yksityiselämän asiat voivat myös heikentää brändiä—olla sen kanssa ristiriidassa?
Katselin jotakin domumenttia näistä striimaajista joilla välillä nänni piha vilahtaa, pikkareiden laittaminen unohtuu jne, mitä nyt naiset unohtelee....niin ihan siinä heidän aapisen etusivulla oli kissan kokoisin kirjaimin "jos et ole sinkku niin esitä olevasi".

Itseäni tämä ei muuten huorien tai sivari panojen kohdalla kiinnosta mutta kun Jumalaa pelkäävä mies ei voi varattua peltoa kyntää. Vaikka kyseessä olisikin vuokrattava tai kimppaomistus pelto. Joten ne tarinat ihanista poikkeleista (jotka kahden vuoden päästä ovat kuitenkin niitä narsisti mulkkuja, kuten kaikki exät ennen häntä) on kyllä sitten totaalinen turn off.
KäteenHeiluttaja

Poissa guuguuman

• Full Member
« Vastaus #74 : Helmikuu 18, 2025, 07:52:06 »
^ Olishan se aika GFE-kokemus, jos siinä aktien välissä juteltaisiin kuinka ihana se PT:n poikkis on  :D

Itselleni PT:n parisuhdestatus on merkityksetön, jotkut tapaamistani ovat varmaan olleetkin suhteessa, jotkut eivät. Oletan että he ovat jollain tavalla asiansa työn ympärille järjestäneet eikä asia minulle asiakkaana kuulu. Kuten ei omakaan statukseni heille, vaikka kysyttäessä kyllä vastaisinkin rehellisesti.

Poissa Vikingo

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #75 : Helmikuu 18, 2025, 08:04:18 »
Nämä eivät mulle kuulu, mutta eipä haittaa olla tietoinenkaan niistä. Lähtökohtaisesti huoran status on aina mysteeri, mutta erään tutun ulkkarin kanssa käydään aina seksin jälkeen molempien tuoreimmat kuviot läpi.

Hupakon parisuhde haittaisi ainoastaan silloin, jos hänen miehensä olisi tapaamisen aikana kämpillä. Vaikka hän olisikin sinut asian kanssa, niin itselleni turhan epämukava tilanne.

Poissa Jarstick

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #76 : Helmikuu 18, 2025, 08:37:29 »
Kerran pistäydyin Kuopiossa erään naisen luona, jolla eräällä alastomuutta suosivalla sivustolla oli kuvakavalkadi, jossa myös miehensä mukana. Hän tarjosi avoimesti palveluitaan ja kun kuvat miellyttivät, niin päätin kokeilla. Paikka oli tavallinen kerrostaloasunto ja nainen otti vastaan päivätöidensä jälkeen.

Asuntoon mennessäni vastassa oli kuvien mukainen kaunis nainen. Heti osui silmiin kuitenkin noin 47 numeron lenkkarit ja ovi keittiöön oli kiinni. Heti siinä arvelin, että kunhan ei vain mies olisi siellä odottelemassa, kun naisensa tarjoaa makkarissa parastaan toiselle miehelle? Hieman tuo häiritsi alkuun, mutta nainen antoi tunnin ajan parastaan, joten itsekin vaivuin transsitilaan siinä touhun melskeessä. Pariskunta on käsittääkseni ulkomaalaistaustainen ja nainen puhui kyllä täydellistä Suomea...mutta läsnäolo oli 100% hänellä...menisinkö uudestaan? Menisin, mutta ehkä niin, että muita ei ole samassa huoneistossa.

Paikalla Herra015

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #77 : Helmikuu 18, 2025, 15:04:51 »
Kovin kuulostaa eräältä upealta kuopion rouvalta. Kivasti aika sen kanssa menee vaikka huoneistossa miehensä on. Ja ei ihan hiljaisin neito😉.

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #78 : Helmikuu 18, 2025, 15:12:11 »
Suhtaudun kuten muihinkin eli pt:n parisuhdestatus ei ole vaikuttava tekijä. Eikä asia minua kiinnosta, en muista aiheesta koskaan keskustelleeni.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #79 : Helmikuu 20, 2025, 10:33:07 »
mä mietin tässä tätä yks päivä, et onkohan kyse ainakin jollakin tasolla jostain sellasesta ajattelusta, että mikä huoraa motivoi tekemään työtään? koska täähän on tosi klassinen trope tällä alalla, että "olen sinkku ja haluan seksiä muutenkin, joten samalla vaivalla voin myydä sitä".

jos sinkkunainen myy seksiä, hän ikään kuin asiakkaan ajatuksissa tyydyttää luontaisia tarpeitaan, hän vain sattuu samalla pyytämään siitä myös rahaa. seurustelevan luontaiset tarpeet tulee (oletetusti) tyydytetyksi myös siviilissä, joten korostuuko siinä silloin alitajuisesti se, että työtä tehdään rahan takia?

kokeeko asiakas jotenkin nurinkurisesti olevansa siinä tilanteessa ikään kuin henkisesti cuck, kuka panee pääsemättä oikeasti iholle ja aitoon haluun kiinni, siinä missä sinkun kohdalla asiakas voi ajatella että pääsee tyydyttämään myös huoran oikeita tarpeita ja antamaan tälle jotain mitä se ei muuten töiden ulkopuolella saisi?
nähdään, terkuin ihana isa 😘