Täähän on näitä asioita, että kumpaankiin suuntaan valehteleminen voi olla huoralle eduksi, ja tietysti tilanne ei välttämättä pysy ihan samana aina.
Voisin kuvitella että moni ehkä ei aiheeseen halua kommentoida ihan senkään takia, koska parisuhde menee sinne siviilielämän asioiden puolelle, ja jos ottaa linjan ettei jaa siviilielämästään mitään asiakkaille, niin miksipä sitten jakaa tätäkään.
Ja sitten taas tuo imagokysymys, jotkut voivat kokea paremmaksi "esittää" sinkkua ihan siinä missä jotkut taas voivat kokea turvallisemmaksi "esittää" olevansa parisuhteessa.
Noh, mulla tilanne vaihdellut uran aikana sen verran, että ensin seurustelin, sitten olin naimisissa, sitten olin sinkkuna ja nyt taas seurustelen. En ole koskaan koittanut peitellä parisuhdestatustani, en laske tuolla tasolla kerrottua asiaa liian henkilökohtaiseksi, enkä ole nähnyt mitään syytä valehdella (kun en valehtelusta tykkää muutenkaan). Jos asiasta en haluaisi olla rehellinen, niin sitten en kommentoisi yhtään mitään.
Ja toisaalta, jos jollekin tuo on tärkeäkin seikka, juuri omien periaatteidensa takia, niin silloin koen hyväksi ollakin rehellinen, kunnioitan kyllä ihmisten periaatteita. En koe sen olevan multa mitenkään pois, mun vakkarit nyt taitaa enemmistö olla ajalta jolloin olin naimissa (koska pitkään olin naimisissa), ja eiköhän heistä melkein kaikki asiasta olleet tietoisia.
Ja kyllä, ex-mieheni tiesi ja nykyinen kumppanini tietää myös huoraamisestani, eikä se ole mikään ongelma.