En voi olla muuta kuin Seepeli kanssa samaa mieltä zorbaksen mielettömän hienosta sanoituksesta.
Erityisesti tunnistin seuraavan niin kovin hyvin:
"Hupakko saattaa kokea nautintoa kun sai sinut nauttimaan ja uskomaan, onnistumista tai itsetunnon kohoamista. [...] Nautinto voi tulla niin monesta asiasta,
orgasmi ei ole ainut. Villi peuhaaminen, yhteiset hölmöt vitsit ja kikattaminen, katseet ja kosketus, hellyys, hyvä olo sylissä, läheisyyttä, kohottaa itsetuntoa, kemiat kohtaavat."
Oon pohtinut juuri tätä tällä viikolla taas pitkän keikkatauon jälkeen, tavatessani monia asiakkaita, ja Zorbas kiteyttää tunnelmani niin ansiokkaasti, että melkein epäilen että hän onkin itse sksityönyekijä
Mulle tuottaa suunnattomasti iloa ja hyvää mieltä ja onnistumisen kokemuksia kun näen ja aistin, että annan vastapelurille jotain, jota hän tuli hakemaan, oli se sitten villiä seksiä, nautintoa, läheisyyttä, halailua, kosketusta tai jotain muuta. Menen helposti mukaan asiakkaan tuntemuksiin ja hyvään oloon. En tarvitse orgasmia, vaikka aika usein sellaisen saankin. Tai oikeastaan otan JOS satun haluamaan (koska kyllä, pystyn antamaan sen itselleni ja aika helpostikin). Aina en halua, koska juurikin se tärkein ja antoisin on se, että näen, että asiakas sai minkä halusi. Se tuo ihan valtavasti iloa ja nautintoa, se mahdollistaminen. Mahdollista, koska olen minä, en vain naiskeho.
Nyt joku sanoo, että no miten sen "rakkaudesta lajiin" - jutun kanssa on, kun kerran palvelu maksaa ja blaadiblaa. Raha puhuu, ja se puhuu juuri niin, että iloitsen työstäni kun koen onnistumisen tunteita asiakkaan kautta. Kohtaan ihmisiä, joita en muuten koskaan johtaisi, enkä koskaan voisi välittää sitä hyvää oloa, jota välitän. Se on tärkeää.
Ja sitten, silloin kun kohtaan heitä, joiden kanssa jostain mystisestä syystä vaan suju, ja tilanne on perinpohjin suorittamista ja vaistoan, että asiakas ei koskaan enää halua edes ajatella maksuseksin. Se on murskaava tunne.
En oo, eikä kollegat, ole rahasta nautinnon saavia koneita. Jokainen tapaaminen on omanlaisensa ja niissä joko on nautintoa tai ei ole, mutta kokonaisuudessa sillä ei loppujen lopuksi ole hirveästi tekemistä sen
orgasmin kanssa.
Kiitos. Luento päättyy.