Onneksi enemmistö palveluntarjoajista on varsin lämminsydämisiä ihmisiä. Jättää vaan kylmäkiskoiset väliin niin hyvä tulee.
Uutiset:
Hyvät ja selkeät ohjeet Anniinalta mutta kovin mekaaniset ja ilottomat.
Noinhan se suurpiirteisesti menee näissä hommissa, mutta voin hyvin kuvitella itseni muutaman vuoden päähän ensikertalaiseksi joka lukisi tuon ja ajattelisin vain kuinka kylmä tuo teksti on ja rivien välistä luettuna:
Näin annat hupakolle rahasi mahdollisimman vähällä vaivalla. Ei hirveästi kutsuisi lähestymään ainakaan minua.
^^
Täh, eikö sun pillua vai saa nuolla? No enpä olisi tullut tuotakaan tietämään ilman tätä ketjua.
Et kai sinä tätä tiennyt, jos et ole harkinnut ostavasi minulta seksiä niin vakavissasi, että olisit lukenut ilmoitukseni
Silläkin uhalla, että olen über-nipottaja ja niin jatkan itse otsikon aiheeseen. En ole nähnyt ohjeissa puhuttavan mitään kynsistä. Jos tiedossa on sormettamista, niin mulla ainakin on ajoittain kynsinauhoissa kovettumia jotka voivat olla teräviä. Leikkaamisen jälkeen jää helposti teräviä reunoja jotka eivät varmasti tunnu mukavilta herkissä paikoissa. Koetan muistaa tehdä kynsihuollon hyvissä ajoin ennen tapaamista ja kynnet on hyvä viilata leikkaamisen jälkeen.
1. Tilaa parikymppinen blondi törötisuilla ja kaupungin korkeimmilla koroilla.
^ Valtaosa suomalaisista ei ole ostanut koskaan seksiä, eikä heillä ole mitään käsitystä siitä, kuinka se tapahtuu. Ja on myös olemassa ihmisiä, jotka nimenomaan kaipaavat todella yksityiskohtaisia ohjeita kyetäkseen toimimaan.