Vähänkö oot laiska heppu
Okei, voin yrittää. Mutta jos sinulta katoaa asiakkaat, saat syyttää vaikka Reneä tai jotain muuta forkan tyyppiä.
Oli kaunis päivä. Paskat se mikään kaunis päivä ollut vaan synkkä ja myskyinen yö. Se oli yö tai ilta, jolloin Nina katsoi minun siului silmiin, joissa oli vielä aamusella rähmään. Nina viesti romanttisesti, että mihis aikaan runkkari haluat tulla tapaamaan minua. Nina ei tiennyt tulin jo tuosta seksikkäästä viestistä. Koordinaatit saatuani ulkopaikkakuntalaisena aikani hortoilin, ja kun oikeaa osoitetta ei meinannut löytyä, kysyin HPK-lippispäiseltä sikakatsoman asukilta, täällä asuu kuulemma jossain joku horo, tiedäkös missä? Heppu sanoi, tossa b-rappussa, tossa ihan lähellä.
Ja sitten oven avasi Nina. Mitä minä näin? Sitähän te ette tiedä tekään, enkä tiedä minäkään, koska piilarit jäivät kotiin. Mutta sieluni silmin, tiesin että näin tulevan vaimoni edessäni.
Nina ihmetteli: ´mitä vittua sinä siellä käytävässä kumartelet, tule urpo sisään´. Kerroin Ninalle, että minähän kosin ja siksi plvistuin sormuksen kanssa n. Tämä on rakkautta tai raskautta ensi silmäyksellä.
Tämän jälkeen Nina suositteli suihkua. Se oli aivan paikkallaan. Viimeksi kävin suihkussa Ruisrock 89 festarien jälkeen, ja se vissin näkyi olemuksessani.Tunsin suihkun jälkeen jotenki löysin tunsin kuin olisin löytänyt uudestaan itseni.
Suihkun jälkeen selvisi, että Nina halusi harrastaa seksiä kanssa rahasta. Olin varmaan saama puolella, näin ymmärsin.
Suihku ja ilmainen pano: Luksusta.
Nina otti lihanuijani hellään huulihoitoon, jossa tuntui että pihvi alkoi olla oikeassa muodossa. Tilaisin pihvini mediumiani.
ähetyssaarnaja-asennossa otin salaisen aseeni Toisen kirjeen koriontialaisille esuub. Se ei vielä kaatanut Nina hurmioon, joten päätin, että. nyt on aika olla maajussi ja Ninan lehmityttö. Olihan hän sitä vissiin harjoitellut, kun Nina ratsasti varsin kokeneesti ja sai hevosmiehen sai tulemaan.
Nina kertoi lopuksi, että se on muuten sitten xxx euroa.
Vittu silloin tajusin, että tässä on mun tuleva vaimo ja rahastaa jo nyt. Parempi hommata avioehto.
Vankka suositus naimisiin haluaville miehille.