Kieltämättä nauratti kun asiaa kysyttiin TYTÖILTÄ ja mikä ASIAKKAASSA ärsyttää niin ensimmäisenä ceepee kertomassa mikä huorassa ärsyttää.
Uutiset:
Kieltämättä nauratti kun asiaa kysyttiin TYTÖILTÄ ja mikä ASIAKKAASSA ärsyttää niin ensimmäisenä ceepee kertomassa mikä huorassa ärsyttää.
Kieltämättä nauratti kun asiaa kysyttiin TYTÖILTÄ ja mikä ASIAKKAASSA ärsyttää niin ensimmäisenä ceepee kertomassa mikä huorassa ärsyttää.Paitsi, että tuossa oli kysymys sekä tytöille, että asiakkaalle. 🙂🙂
Mut tosiaan ei kysytty, mikä huorassa ärsyttää 😂Kieltämättä nauratti kun asiaa kysyttiin TYTÖILTÄ ja mikä ASIAKKAASSA ärsyttää niin ensimmäisenä ceepee kertomassa mikä huorassa ärsyttää.Paitsi, että tuossa oli kysymys sekä tytöille, että asiakkaalle. 🙂🙂
Joo muuten kyllä mutta otsikkoa on muokattu, toi asiakkaassa on lisätty jälkikäteen.
Ei sitä ole kukaan muokannut.
Nyt alkaa menee vähän oudoksi.
Nyt alkaa menee vähän oudoksi.
Samaa mieltä. Otsikko ollut sama koko ajan.
Myy se!Nyt alkaa menee vähän oudoksi.
No mitä mä nyt teen kun mulla on polkupyörä?
Myy se!Nyt alkaa menee vähän oudoksi.
No mitä mä nyt teen kun mulla on polkupyörä?
Ai täältä hävis kommentteja
No olihan se aika nolo tunnustus.
Ongelmaiset aina toisensa löytää.