Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
Uutiset:
Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
Ei nauti ainakaan asiakkaista.
Vai väittääkö joku, että parikymppinen leidi nauttii 60 äijän seurasta... hah.Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.
Ketjun aloittaja helpotti valintaa siinä määrin, että häntä ei tarvitse tavata.Mitenköhän tää sunkin valinta ilmenee? Sähän et voi tietää, ootko kenties jo käynyt mun luona... tai ehkä joku päivä oot tulossa.
Ehkä sun olisi parempi keskittyä siihen muuhun elämään.Sullako sitä ei ole? Ei käy kateeks
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?
No just, näitä harhakuviahan nämä herrat kuvittelee.😂😂😂 Todellisuudessa raha on se, mistä nautinto tulee tässä kohtaa. Ihan muualta valitsen ne, joista nautin.
Luuleeko joku asiakas vielä, että huora NAUTTII asiakkaasta?Aloittaja ei SELVÄSTI nauti seksistä.
Ulkomailla, esimerkiksi Belgiassa tai Hollannissa, kyselemällä välttyy kusetuksilta. Jos vaikka Amsterdamin ikkunatytöltä ei kysy mitä etukäteen maksettavaan hintaan sisältyy, niin jokaisen vaatekappaleen riisuminen tai asennon vaihto saattaa sisällä kopissa muuttua lisämaksulliseksi.
Osaan kuvitella mitä pitää sisällään sun "muu elämä" eikä todellakaan käy kateeksi.Ehkä sun olisi parempi keskittyä siihen muuhun elämään.Sullako sitä ei ole? Ei käy kateeks
Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa.
Mä saan paljon palautetta et jo sen puhelun aikana on tullut fiilis että haluaa tavata, joten siihen kannattaa panostaa.
Minulla tulee hyvin päinvastaista palautetta Olen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".
Minulla tulee hyvin päinvastaista palautetta Olen kuulemma tapaamista sopiessa (suora lainaus) "hyvin täsmällinen ja kröhöm, pilkuntarkka", mutta sitten paikan päällä (suora lainaus) "ei herra jumala mikä yllätys, siis positiivisesti".
Oon mäkin täsmällinen ja tarkka, ja monesti sanonkin että haluan tehdä nämä asiat selväksi ennenkuin kutsun ketään luokseni. En sitten tiiä mistä johtuu, ehkä mun äänestä tai jostain. 😊 sovin siis aina puhelimessa tapaamiset loppuun.
Viestillä/sähköpostilla voi olla sit eri asia miten saa sen halutun fiiliksen välittymään asiakkaalle.