Minä vahvasti suosittelisin, että toisilta ei ikinä kysyttäisi, mitä tapaamisella kannattaa tehdä.
Minulle usein sanotaan, että voisin varmasti ehdottaa jotain kivaa tekemistä tapaamiselle, koska asiakkaalla itsellään ei oikein ole ideoita. Vastaus tähän on, että en voi. Minä olen tavannut ihmisen, joka halusi tunnin ajan haistella ja nuolla varpaitani, ilman seksiä. Sitten olen tavannut ihmisiä, jotka maksavat minulle siitä, että kyykistyn heidän päälleen ja väännän tortun suoraan heidän suuhunsa. Mitä tältä väliltä voisin mahdollisesti arvata ehdottaa ihmiselle, josta en tiedä muuta kuin nimimerkin ja sen, että hän haluaa tavata minut?
En minä seksityöntekijänä osaa vastata tuohon mitään. Kaikilla ihmisillä on niin erilaiset aivot, kehot ja kokemushistoria, että mikään ei tunnu kahdelle eri ihmiselle samalta. Eri seksiasennot toimivat eri ihmisten välillä aivan eri tavalla, jonkun kanssa doggystyle voi vaikka olla paras asento, toisen kanssa se voi olla todella kivulias, ja kolmannen kikkeli ei edes pysy sisällä siinä asennossa. Ei ole olemassa mitään universaalia nappia, jota painamalla *insert man here* saa hyvän olon.
Niin mitäs sitten, kun etukäteen sovitaan kokeilevamme jotain kivaa juttua, josta ainakin Kaaleppi ja Hubert kovasti tykkäsivät, ja sitten odotat sitä koko päivän ihan innoissasi, ja paikan päällä selviää, että sinähän et edes taivu siihen asentoon?
Sitä on kai helppo ajatella, että nyt kun huoriin kerran mennään, niin sitten pitää kokeilla koko rahan edestä kaikki, mitä saatavilla on. Ja okei, jos haluat tehdä niin, niin sitten tehdään niin. Mutta siitä tulee helposti sellaista kiireistä hätiköintiä, etten tiedä, onko se asiakkaalle lopulta nautinnollistakaan. Uusia nautinnon aiheita voi löytää koko elämänsä ajan, mutta toisaalta moni 18-vuotias tietää jo valmiiksikin aika paljon siitä, mikä on itselle hyvä ja minkälaiset asiat itseä kiinnostavat. Se on minusta tosi hyvä paikka aloittaa.
Jos haluat vain harrastaa seksiä, tai sinulla on mielessä joku fetissi, niin minusta se on hyvä perustus, jonka päälle voit pikku hiljaa rakentaa omia kokemuksia ja löytää itse itsellesi hyviä suosituksia siitä, mitä tapaamisella kannattaa tehdä. Ja jos joku juttu pyörii mielessäsi, muttet tiedä, haluatko oikeasti kokeilla sitä, niin voit etukäteen kysyä siitä. Jos se on huoralle ok, niin sen voi jättää ehkä-kansioon, että kokeillaan sitä tapaamisella sitten jos alkaa tehdä mieli.
...
Eiku ai niin, minähän olen huora. Katsotaanpas, mitkä minulla ovat kalleimmat ekstrat... Okei joo, suosittelisin että tapaamisella kokeilet anaalia, sekä kakka- ja oksennusleikkejä sängyllä. Ja tapaamisen pituudeksi suosittelen, että otat 2-4 erillistä 15 minuutin tapaamista, vaikka peräkkäisinä päivinä, kun se on minulle kaikkein kustannustehokkainta