Eka kerran 15 vuotta sitten erään daamin kanssa, jonka kanssa kohdattiin jollain silloisella deittisivulla. Tutusteltiin ja jutusteltiin ihan normaalisti ja tietysti jossain vaiheessa puheeksi tuli myös seksi ja fantasiat sen suhteen. Daami kertoi haaveilleensa joskus pissailusta jonkun kaverin kanssa ja kerroin heti kalu kovana omasta halustani päästä joskus kokeilemaan niitä leikkejä. Innostuttiin molemmat ja ensin viesteillä lämmiteltiin tulevaa tapaamistamme. Sitten tavattiin luonani ja leikittiin kylppärissä. Istuin ammeessa ja daami kyykisteli kivikovan kaluni päällä ja antoi pissan valua. Alkuun häntä luonnollisesti jännitti ja suihku oli melko heikko ja katkonainen, mutta seuraavat kerrat (joita tuon viikonlopun aikana oli useita) sujuivatkin sitten paljon rennommin. Ainoa miinuspuoli tuolloin oli että kylppäri ja amme olivat turhan pieniä, joten hyvien asentojen löytäminen oli hankalaa. Tapaamisemme lopulla daami istui pesukoneen päällä ja minä olin kyykyssä hänen edessään. Upea näkymä suoraan itse lähteeseen ja sieltä rinnuksilleni suihkunneeseen kultaan. Tuossa olisi ollut ihannetilanne myös maistella nektaria, mutta tuolloin en vielä kuitenkaan uskaltanut. Sen aika tuli sitten paljon myöhemmin erään toisen daamin kanssa. Mutta tosiaan, tuon viikonlopun aikana tuli täysin selväksi että oikeasti nautin kultaisista suihkuista ja nimenomaan vastaanottavana osapuolena. Daami itsessään ei valitettavasti ollut minun tyyppiäni sen enempää ulkoisesti kuin sisäisestikään emmekä sittemmin enää tavanneet, mutta mahtava viikonloppu meillä oli kosteiden leikkien parissa. Mimmin ei tarvinnut muuta kuin sanoa että nyt hänellä on vessahätä, haluatko tulla mukaan ja olin jo kalu kovana. Hän sanoi että häntä itseään tilanteessa kiihotti ja kiehtoi itse pissaamista enemmän minun reaktioni ja kiimaisuus. Eli tällainen ensikokemus kultaisista suihkuista livenä naisen kanssa. Tästä kuluikin aikaa 10 vuotta ennen kuin tapasin taas naisen, joka oli yhtä innoissaan näistä leikeistä kuin itsekin, hän oli jopa innokkaampikin ja välillä koko hommasta meinasi kadota hohto (seurustelimme kaksi vuotta) mikä taas todisti sen että ei makeaa (eikä edes kultaisia suihkuja) mahan täydeltä. Nyt aikaa on taas kulunut ja mukava olisi päästä pitkästä aikaa suihkun alle. Sillä silmällä katselenkin nyt näiltä foorumeilta sopivaa palveluntarjoajaa.