Etsitään 18-35v naisia videotuotantoon. Spostilla lisätietoja.
Hakuaika 3.10 - 15.10
Yhteydenotot aluksi yvnä.
Hakuaika 3.10 - 15.10
Uutiset:
Etsitään 18-35v naisia videotuotantoon. Spostilla lisätietoja.
Hakuaika 3.10 - 15.10
...ja imitoida Hjallis Harkimoa...
Seksityöntekijät ovat keskimäärin hyvin älykkäitä, oman arvonsa tuntevia ja melko hyvin toimeentulevia ja nämä seikat olisi hyvä ottaa huomioon ilmoitusta laadittaessa.
Väärinkäsitysten välttämiseksi täytyy nyt tunnustaa, että tuo mun kiinnostukseni tähän työtarjoukseen ei ollut ihan aitoa, vaan sellaista pientä huumoria. Kiinnostuneita voisi ilmaantua, jos tekisit ihan oikeaa työpaikkailmoitusta vastaavan esittelyn työstä. Palkkatieto olisi oleellinen, niinkuin ihan missä tahansa työssä. Seksityöntekijät ovat keskimäärin hyvin älykkäitä, oman arvonsa tuntevia ja melko hyvin toimeentulevia ja nämä seikat olisi hyvä ottaa huomioon ilmoitusta laadittaessa.
Hese69, ei ole syrjintää. Joihinkin töihin on pakko valita kandidaatteja iän, sukupuolen ja muiden henkilökohtaisten piirteiden perusteella. Esimerkiksi tyttöjen liikunnanopettajan on oltava nainen, ja poikien liikunnanopettajan mies, koska nämä opettajat saattavat kohdata oppilaitaan pukuhuoneissa. Näyttelijöiden työ on esittää tietty rooli, ja Pikku-Siiri 6 v ei voi näytellä Kaljamaha-Kaalepin 69 v roolia.
Olen samaa mieltä Anniinan kanssa siitä, että tämä oli vähän epäonnistunut työtarjous, mutta jos tässä nyt oltiin tosissaan, niin ikävää lytätä koko homma pelkällä vitsailulla. Ninniltä, Ninalta ja Anniinalta on tullut hyviä neuvoja siitä, miten oikeaan työtarjoukseen voisi paremmin yrittää löytää tarttujia
Hese69, ei ole syrjintää. Joihinkin töihin on pakko valita kandidaatteja iän, sukupuolen ja muiden henkilökohtaisten piirteiden perusteella. Esimerkiksi tyttöjen liikunnanopettajan on oltava nainen,Onpas Kuningattarella vanhanaikaisia ajatuksia. Yhteiset liikuntatunnit on jo aika vanha juttu ja niihin on siirrytty monessa koulussa. Silloin ei ole väliä opettajan sukupuolella.
Maksoin eilen 40€ palkkiota filmaamisesta. Pano oli 100 euroa. Meni halvalla. Yleensä lisämaksu on 100 euroa.
Onpas Kuningattarella vanhanaikaisia ajatuksia.
Onpas Kuningattarella vanhanaikaisia ajatuksia.
Siksi minä tykkäänkin siitä. Vanha sielu ipanan kehossa