Kyllähän rapsat ovat aika olennainen sisältö tälle saitille. Oletan, että niitä toivotaan päätellen siitä, että aika usein saa lukea valituksia siitä, että rapsoja on liian vähän.
Maksullinen seksi ja siihen liittyvät ilmiöt muodostavat aivan omanlaisensa maailman, joka on oudon koukuttava. Itsekin olen ollut paikalla liki 20 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti, vaikka koko ajan olen ollut seksuaalisessa parisuhteessa. Muiden kirjoittamat kokemukset ovat useimmiten hauskaa luettavaa, viihdettä. Ja useita todella hyviä kynänkäyttäjiä on joukossa. Maksuseksihän on nimenomaan maksuseksiä, josta halutaan kuulla toisten kokemuksia.
Minusta on harmi, että pidempään alalla olleista palveluntarjoajista ei kirjoiteta kuin uran alussa. Uusille saittilaisille nämä vanhat ammattilaiset ovat kuitenkin tuntemattomia ja aloittelijoille he olisivat hyviä ja turvallisia seksikumppaneita.
Osa asiakkaista näyttää pitävän periaatteena, että palveluntarjoajasta tehdään vain yksi kirjoitus ja se riittää. Usein myös tyydytään siihen, että on kunhan joku on tehnyt yhden rapsan jostakusta, niin muut sitten eivät juuri mitään kerro tarkemmin omasta kokemustaan. On mielenkiintoista lukea eri ihmisten kirjoituksia samasta palveluntarjoajasta. Niistä näkee, kuinka eri tavalla koemme toisia ihmisiä ja tilanteita. Onneksi raportoinnissa toki poikkeuksia on; joistain suosituista kirjoitetaan useita hienoja kirjoituksia ja aika lailla erilaisia. Ja kyllä niitä jaksaa lukea.
Jokainen kohtaaminen on kuitenkin yleensä jollain lailla erilainen ja jokainen asiakas kokee asioita eri tavalla. Itse olen jokusta palveluntarjoajaa tavannut useinkin ja joka kerta löytyy jotain uutta. Ja käytännössä aina positiivista.
Mutta itse otsikon aiheesta. Minusta on hyvän tavan mukaista kysäistä, sopiiko rapsan kirjoitus ja jos ei sovi, niin sitä kunnioitetaan. Palveluntarjoajilla voi olla monia syitä, miksi eivät toivo rapsoja. Totuudessa ja informatiivisuudessa on kyllä pysyttävä, koska juuri sinun kirjoittamasi juttu voi ratkaista päätöksen ottaa yhteyttä. Minusta ei ole korrektia moittia turhista asioista. Jos joku asia esim. ulkonäössä ei vain itseä miellytä, sen voi olla mainitsematta kokonaan tai tuoda neutraalisti ilmi. Palveluntarjoajat ovat loppujen lopuksi tavallisia ihmisiä, joilla on tavalliset tunteet; ihan turhaa aiheuttaa pahaa mieltä. ElectricWindin kategorian 1 ryhmästä, kyllä voi antaa suoran palautteen ja varoituksen.
Kannustan kaikkia asialliseen ja hauskaan kirjoitteluun!
Ylilääkäri