Aina vaan miehet puhuu siitä minkä kokoinen kalu on niin laitetaan tällainen ketju pystyy missä naiset saavat kertoa minkä kokoiset tissit on
Uutiset:
Sopivan isot
Noh, rintsikoista jos kokoa katselen, niin vaihtelee F-G riippuen mallista, F-kupin oon ilmoihin laittanut, ettei tulisi sit ainakaan pettymystä et jollain olisi mielessä isommat lollot kuin täältä löytyy.
Ja ennen kuin joku ehtii henkäistä ns. rinnakkaiskoko jutusta, niin mä en kyllä allekirjoita sitä. Vaikka E-kupin ympärysmittaa kuin suurentaisi, niin ei siitä sopivaa saa. Lopputuloksena on vain että tissit pursuu yli kupista eikä rintsikat ees tue kun liian löysät.
Taidan olla poikkeus tässä ketjussa, sillä olen pieten rintojen kannalla.
Mielestäni kauneimmat ja minut parhaiten "sytyttävät" rinnat ovat AA, A tai max. B kokoiset!
Mielestäni kauneimmat ja minut parhaiten "sytyttävät" rinnat ovat AA, A tai max. B kokoiset!
Et ole poikkeus!
Tai sanotaan nyt näin että tissien koolla niin väliä kunhan estetiikka ja kiinteys yhdistyy.
Tämä yleensä yhdistyy pienissä rinnoissa.
Ilmapallot ei ole ollenkaan juttuni.
Sama. Toisella sivulla oli hoikka ja oikein seksikkäällä varustettu tyttö jolla oli oikein pienet ja sievät rinnat, niin kirjoitti, että ei ole tavattavissa Tammikuussa, koska menossa ottamaan silarit. Ei tarvii enää siitä haaveilla.
Tissien koko pitää olla suhteessa perseen kokoon. Jos on persettä, niin sit pitää olla tissejäkii ja toisinpäin
Ja todettakoon et kukaan asiakas ei silareita koskaan toivonut, otin ne ihan omaksi iloksi ja näin sen pitäisi mennäkin et ne otetaan itselle eikä muille 👌
Oleellisempaa kuin kuppikoko on kropan mittasuhteet noin yleensä.