"Biologisesti puhuen miesten pakkomielle rintoihin on melko outo. Miehet ovat ainoita urospuolisia nisäkkäitä, joita naisten rinnat kiinnostavat seksuaalisessa mielessä. Naiset puolestaan ovat ainoita naaraspuolisia nisäkkäitä, joiden rinnat kasvavat puberteetin aikana, eikä vain raskauden johdosta. Olemme myös ainoa laji, jossa miespuoliset hyväilevät, hierovat ja hyväilevät suullaan naispuolisten rintoja esileikin ja seksin aikana", sosiaalisten suhteiden neurotiedettä tutkinut Young kirjoittaa Huffington Post -lehden kolumnissaan.
Tässäkin lienee vanha totuus paikallaan, "koolla ei väliä", kunhan on itse niihin tyytyväinen. Jos ei, niin nykyisin asian voi kirurgilla korjata. Itse olen tyytyväinen käteen sopivasti mahtuviin B kuppeihini sekä niiden herkkiin nänneihin. Sitä en tiedä ovatko ne oikeassa suhteessa peppuni kokoon.
Tässäkin lienee vanha totuus paikallaan, "koolla ei väliä", kunhan on itse niihin tyytyväinen. Jos ei, niin nykyisin asian voi kirurgilla korjata. Itse olen tyytyväinen käteen sopivasti mahtuviin B kuppeihini sekä niiden herkkiin nänneihin. Sitä en tiedä ovatko ne oikeassa suhteessa peppuni kokoon.