Miksi korkkarit vaan on niin kivojaaaTässä kuvassa kyllä pikkuisen sattuu silmään jotain muutakin kun korkkarit
Haluan uusia
Vaikka nääkin on tosi kivat.
Uutiset:
Miksi korkkarit vaan on niin kivojaaaTässä kuvassa kyllä pikkuisen sattuu silmään jotain muutakin kun korkkarit
Haluan uusia
Haluan uusia
Ihan vahingossa vaan katsoin ja oikein hyvältä näytti 😍
Sehän vaan jäi kiinnostamaan että millainen kuva tuohon piti tulla 😘
Miitäää, eikä
VAHINGOSSA laitoin väärän kuvan
Vooooi eiiiii
Elkää kattoko
Kultsikorkkarit ilman karvaista isonenää. Näyttää kyllä tuosta kuvakulmasta ihan pygmin jaloilta, mutta jos keskitytään vaan noihin korkkareihin
Joulukalenterin upeiden korkkareiden innoittamana saanko esitellä mulle modatut, eli uniikit, korkkarit, jotka sain hiljattain lahjaksi. Näillä on hyvä liidellä loppuvuoden pimeydessä kohti glamourimpejä aikoja.
Joulukalenterin upeiden korkkareiden innoittamana saanko esitellä mulle modatut, eli uniikit, korkkarit, jotka sain hiljattain lahjaksi. Näillä on hyvä liidellä loppuvuoden pimeydessä kohti glamourimpejä aikoja.
Kultsikorkkarit ilman karvaista isonenää. Näyttää kyllä tuosta kuvakulmasta ihan pygmin jaloilta, mutta jos keskitytään vaan noihin korkkareihinOliko nämä samat tuolla joulukalenterin nelosluukussa?
Yhdet lemppareistani <3