Yannis ja Lifti palautti allekirjoittaneen hyvään, mutta lyheen muistiin pari tapausta, jotka olin tyystin unohtanut vuosien saatossa.
Kerran kun haahuilin kaupungilla Stockan edessä tuttu palveluntarjoaja tuli vastaan, joka ui liiveihin, kun moikkasin häntä. Lupasin tulla mukaan makutuomariksi ostoksille, koska nainen oli kaunis ja minä en. Kuulin jonkun sanovan: onpas kaunis pari meistä, siinäpä vasta huumoristi, ajattelin. Kun voittaja oli löytyny, tarvittiin pikkaisen adjusteeraamista tuotteseen, jonka vuoksi sain tuotteen haltuuni, kun tätillä oli kiire takaisin töihin. Onneksi kaikki meni hyvin(adjusteeraja ei munannut)ja olin menossa täti naimaan samalla viikolla, joten toin hänelle ostamansa tavaran, jonka adjusteerasin minä kustansin. Hän kysyi hintaa. Sanoin että anna olla. Näin hän varmaan luuli, että olen rahamies, kun samanniminen bursaravintolakin on ja kaikki.
Wörkillä oli useampi hämmentävä tapaus, jossa tuntemattomat ulkkarit olisivat olleet valmiit antamaan pillua ilmaiseksi rapsaa vastaan. En koskaan tarttunut tähän onkeen, koska jos pano olisi ollut ok tai huono, siitä rapsaisu olisi ollut aika mautonta ja harhaanjohtavaa. Sen verran jopa hampurilaismiehellä on selkärankaa, että sellaista karhunpalvelusta ei tehdä toisille turskille. Ja toiseksi: ei tainnut pyytäjät tietää, että Hesen rajallisella suomenkielen taidoilla kielioppivirheet ovat enemmän sääntö kuin poikkeus, ja että rapsa voi kääntyä tarkoitustaan vastaan.
Yhtä asiaa ihmettelen: ettei kukaan palveluntarjoaja ole tatuioinut Hese was here ja nuolta pillunsa. Ehkä en ole tehnyt lähtemätöntä vaikutusta tapaamini naisiin. Toinen asia mitä ihmettelen, ettei tavalliset naiset ole valmiit antamaan pillua, siitä hyvästä kehuisin heitä toisille naisille kahvitunnilla, pillun vastineeksi.