Ja Venla sun vuoro! Me ollaan nyt Ilonan kanssa saatu ujutettua kuukautiskierto tänne. Tuu kertomaan lisää menkoista! 😂
Sori vähän myöhässä, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä keskustella lisää menkoista!
Kuukautiskierto todellakin vaikuttaa, ja voi vaikuttaa moneenkin asiaan ja ihan helvetillisesti
Paneminen tuntuu erilaiselta eri vaiheessa kiertoa, ja panetuksen määrä & orgasmiherkkyys ainakin mulla vaihtelee myös kierron mukaan.
Luonnollista tietysti että kierron puolessa välissä (ovulaatio) panetus on tosiaan päällä, ja silloin oon varmaan dildolla päivän orkkuennätyksetkin tehnyt. Voi panettaakin ihan järjettömästi.
Ennen menkkoja mulla yleensä panetus vähimmillään, ja silloin muutenkin koko kroppa (ja ihan kaikki!) tuntuu ärsyttävimmiltä, eli ah, se niin ihana PMS. Ja oon ihan täysi PMS monsteri.
Hassua on ehkä se, että ekojen menkkapäivien jälkeen saattaa sit taas usein alkaa panettaan kunnolla vaikka menkat vielä päällä.
Menkkojen aikana pannessa softiksen kaa ettei tuu sotkua, niin paneminen ei kyllä tunnu oikein miltään. Oisko niin et softis jotenkin blokkaa g-piste kiihotusta, tai sitten se on vaan ne menkat. Ilman softista paneminen menkkojen aikana on taas sotkuisuuden lisäksi vähän turhan kosteaa touhua.
Miehiltä softiksesta sitten taas kuullut kolmenlaista, ei tunne mitään eroa, yksi existä on sanonut et ei pystyny seksiin jos softis sisällä, koska tuntuu kuin jokin hius hankaisi penistä (kumin kanssa tätä tunnetta tosin tuskin tulee) ja sitten yksi kumppani sanoi et softiksen kanssa tuntuu paremmlta ja laukesikin sen kanssa aina super paljon nopeammin.
Niin, pilluja on erilaisia & varmasti kuukautiskierto ainakin niihin voi vaikuttaa. Pippeleitä samoin erilaisia, mutta niihin ei taida noi menkat niin vaikuttaa
Huomautuksena, naistenvaivojen lisäksi olen aina myös hyvin avoin keskusteluille miestenvaivoista!