^Minäpä teen tilastollisen analyysin aiheesta. Aineiston koko on yli 1000 tapausta.
Uutiset:
Nainen kysyy: "Kenet aiot tuolla pienellä pippelillä tyydyttää?"
Hymy yleensä hyytyy, kun ilmoitan, että ensisijaisesti itseni, ja siihen koko riittää mainiosti.
^^ Olisko heittää toi tilasto/tutkimus tukemaan tota väitettä?
Ja tuohon "liian märkä" keskusteluun. Yksi ihana asiakas kerran pohti, miten kukaan nainen voi pelätä olevansa liian märkä ja kokea siitä häpeää. Muistaakseni nauroin, että naisellehan nyt on mahdollista kokea häpeää ihan mistä vain (meitä rohkaistaan siihen vähän joka suunnasta), mutta tästä ketjusta nyt esim voi löytää hieman viitteitä siihen, miksi.
Mulla on onnekseni ollut ilo tavata märkyydestäni iloitsevia ja kiihottuvia kumppaneita, jotka ovat saaneet mut vakuuttumaan, että ajoittainen tulviminen on jopa toivottavaa.
Asiakkailta yritän (ainakin ekalla kerralla) muistaa myös kysyä, että "onko ok jos mä tuun?", en tiedä pitäisikö jatkossa lisätä kysymykseen joku lyhyt briiffi, että tuleminen saattaa aiheuttaa tavaraan kosteusvaurioita
Asiakkailta yritän (ainakin ekalla kerralla) muistaa myös kysyä, että "onko ok jos mä tuun?", en tiedä pitäisikö jatkossa lisätä kysymykseen joku lyhyt briiffi, että tuleminen saattaa aiheuttaa tavaraan kosteusvaurioita
^ Mulla sama. Olen häpeillyt omaa törkeetä märkyyttäni ja posket punaisina pahoitellut tilannetta. Mutta olen kohdannut ihania miehiä, jotka on sanonut:Nainen ei koskaan voi olla liian märkä ❤️
Enää en häpeä 😉 Pillu on mitä on. Jos se ei jollekin kelpaa, niin etsii sitten itselleen sopivamman pillun.
- tiukin pillu oli kolmen lapsen äiteellä
- löysin pillu oli 19vuotiaalla sportti/fitness mimmillä
Tää legenda pyörii joka paikassa - myös naiset osaa siihen viitata - ja olis kiva tietää kuka sen on keksinyt tai kuka on tarinan fitness mimmi, jos Tirppa on sen keksinyt?
- tiukin pillu oli kolmen lapsen äiteellä
- löysin pillu oli 19vuotiaalla sportti/fitness mimmillä
Tää legenda pyörii joka paikassa - myös naiset osaa siihen viitata - ja olis kiva tietää kuka sen on keksinyt tai kuka on tarinan fitness mimmi, jos Tirppa on sen keksinyt?
Tätä tarinaa olen kirjoitellut sexworkiltä asti koska tarina on omakohtainen ja täysin fakta.
Tiedä vaikka olisinkin tarinan isä ja kyllä, sitä saa naiset siteerata ihan vaikka metoo foorumeille asti.
Muutan tarinaa toki heti jos faktoihin perustuva kokemukseni muuttuu mutta rumasti sanottuna kärki ja häntäpää on pysynyt jo n.15 vuotta samana.
Penikseni ei ole yleisesti ottaen huomannut eroja vaikka puntarissa olisi ollut minkälaisia lukemia. Sama koskee pillun makuja ja tuoksuja.
Olen myös lukenut pillun tiedelehtiä EM, JALLU ja KALLE. Siellä isot sonnit kertoilivat että pilluissa ja kyrvissä esiintyy ihan synnynnäisiä eroja. Itse olen toki sitä mieltä että jos puhutaan KYRVÄSTÄ niin sillä viitataan miehen luonteeseen.
^ Mulla sama. Olen häpeillyt omaa törkeetä märkyyttäni ja posket punaisina pahoitellut tilannetta. Mutta olen kohdannut ihania miehiä, jotka on sanonut:Nainen ei koskaan voi olla liian märkä ❤️
Enää en häpeä 😉 Pillu on mitä on. Jos se ei jollekin kelpaa, niin etsii sitten itselleen sopivamman pillun.
Täh? Oikeesti? Sä hävennyt? Sun luonteella, hymyllä, kauniilla silmillä, upealla kropalla ja ihanan märällä, ei kuulu hävetä niin mitään.
Tuolla "sopivan kokoinen jorma" ketjussa todettiin:Nainen kysyy: "Kenet aiot tuolla pienellä pippelillä tyydyttää?"
Hymy yleensä hyytyy, kun ilmoitan, että ensisijaisesti itseni, ja siihen koko riittää mainiosti.
mistä tuli mieleen, että
Mies kysyy: "kenet aiot tuolla märällä löysällä pillullasi tyydyttää", mutta hymy hyytyy, kun ilmoitan, että en ketään, mä tulin jo.
No joo, vakavasti ottaen, saman olen todennut kuin Maria, kuukautiskierto vaikuttaa pilluun, märkyyteen ja orgasmiherkkyyteenkin (mulla ainakin).
Ja tuohon "liian märkä" keskusteluun. Yksi ihana asiakas kerran pohti, miten kukaan nainen voi pelätä olevansa liian märkä ja kokea siitä häpeää. Muistaakseni nauroin, että naisellehan nyt on mahdollista kokea häpeää ihan mistä vain (meitä rohkaistaan siihen vähän joka suunnasta), mutta tästä ketjusta nyt esim voi löytää hieman viitteitä siihen, miksi.
Mulla on onnekseni ollut ilo tavata märkyydestäni iloitsevia ja kiihottuvia kumppaneita, jotka ovat saaneet mut vakuuttumaan, että ajoittainen tulviminen on jopa toivottavaa.