Multa pientä rapsaa Ladystä.
Kävin hänen luona ekaa kertaa maksullisella, oltiin sovittu se tunnin aika @ 150e kun ajattelin et hyvä ettei tarvii hoppuilla. Jännitti tottakai aika paljon mutta heti Ladyn tavattua oli letkee fiilis, meillä sujui juttu mukavasti ja hän oli ihanan rempseä, suorasukainen tyyppi. Kävin sitten alkuun suihkussa ja sit alasti leidin viereen, mentiin makkarin puolelle ja loikoiltiin sängyllä. Jatkettiin mukavaa rupattelua ja sitten ryhdyttiin pussailemaan, tuntui jo siinä kohtaa ihanan kiihottavalta. Kun ladyn käsi lopulta hakeutui mun hiukan jo innostuneelle penikselle niin tuntumasta kyl huomasi et on taitavat ja kokeneet otteet, hyvin osasi kiusotella mua käsillä ja pian oli kunnon "raging boner"
.
Meinasin vielä sitten käydä nuolemassa hänen pillua mutta siitä en sit lopulta innostunut, ei ehkä ihan mun suosikkinäkymät alakerrassa, mut eipä siinä, jatkettiin jutskailua ja pussailua ja lopulta pyysin kokemaan hänen kuuluisia suullisia taitoja.
Palleja nuoltiin mun pyynnöstä huolella ja myös innolla. Ladyssä parasta on että hän oikeasti nauttii työstään ja tuntuu että hän haluaa tyydyttää ja tykkää leikkiä munalla. Kun Ladyn kieli lopulta lähti peniksen vartta pitkin ylös se oli taivaanomaisen hekumallista ja olin kyllä onnen kukkuloilla kun hänen lämmin suu otti mun munan kokonaan sisäänsä.
Aikansa nautiskeltiin tällaista ja annoin Ladyn leikkiä rauhassa ja iloita munasta. Lopulta sitten pyysin että nyt mentäisiin tasaista tahtia ja Lady ymmärsi ohjeen oikein hyvin, otti päättäväisen asenteen, munasta kädellä kunnon otteen ja ryhtyi taitavan rytmisellä suuhoidolla viemään mua vähitellen orgasmia kohti. Nojailin rennosti taakse ja katselin näkymiä, ihanaa kun heppi kävi tasaista tahtia tuossa herkullisessa naisen suussa. Lopulta Ladyn määrätietoinen työskentely kantoi hedelmää ja tunsin etten kohta enää voisi pidätellä ja ilmoitin selvästi Ladylle että kohta tulee. Sitten mun tajunnan täytti kokonaan valtava nautinnon tunne ja mun penis sykki onnellisena Ladyn suussa ja antoi sperman virrata sykähdys toisensa jälkeen. Lady oli tarkkana ja ei antanut pisarankaan valua hukkaan vaan otti kaiken huolellisesti vastaan ja nieli lopulta kurkusta alas.
Oli ihanan tyydytetty olo, turvallinen, mukava, onnellinen. Juttelimme vielä hieman ja paijailimme ja lopulta kävin vielä toisen kerran suihkussa.
Ladyn luona aion jatkossakin vierailla tällaisen mukavan kassien tyhjennyksen merkeissä. Varmasti se 30min @ 100e riittää pidemmässä juoksussa ja siten on myös varaa käydä useammin .
P.S. erityisen kiihottavana pidin sitä että hän kertoi aiemmista asiakaskokemuksista (tottakai anonyymisti). Musta oli ihanaa ajatella miten paljon hän on saanut munia suuhunsa ja on saanu niellä useita lasteja eri miehiltä! Joten kiitos teille muillekin jotka ootte käyny Ladylle spermaa antamassa