^ Ei muuta kuin viettelystä vaihdat suoraan iskemisen puolelle
Itseäni vituttaa taas oma pysähtyneisyyden olotila. Projektien välit on perseestä...
Itseäni vituttaa taas oma pysähtyneisyyden olotila. Projektien välit on perseestä...
Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!
Sain vihdoin ja viimein koneen kasaan ja vaikka itkis ja nussis ja kuoleman unta näkis, niin kaksi hdd kovalevyä ei saatana ala toimimaan... VITTU!!
Sain vihdoin ja viimein koneen kasaan ja vaikka itkis ja nussis ja kuoleman unta näkis, niin kaksi hdd kovalevyä ei saatana ala toimimaan... VITTU!!
Sulla on nyt biossista joku vipu vasemmalla🙂
Sulla on nyt biossista joku vipu vasemmalla🙂
Toi mun jalka ei nyt vaan oikein ole parantunut siten kun olin toivonut. Viddu harkinnassa on kokopäiväisen avustajan palkkaaminen.
Toi mun jalka ei nyt vaan oikein ole parantunut siten kun olin toivonut. Viddu harkinnassa on kokopäiväisen avustajan palkkaaminen.
Mitäköhän tapahtuisi, jos joku turska eksyisi sun avustajaksi 🤔 Joutuisiko koko ajan kuskaa sihteerien luo
Taas avauduttava - Voi Vittu.
Nää ketjut:
-Naisen Peppu
-Naisen Rinnat
-Naiset vatsat
Ja mitä kuvaketjuja nyt onkaan.
Menet avaamaan ketjun valmiina kuolaamaan rintoja niin voi vittu ja taivahan talikynttilät: ketju täynnä jotain karvaperseiden ylistyslauluja kymmenen sivua. Ettekö saatana osaa jättää kuvaketjuja kuville ja heittää ne kuolavaluuviestit vaikka "Mitä kuolaan nyt" -ketjuun? Saatanan Vittu sentään.
Yhdyn tähän. Ketjun nimi voisi olla vaikka "Huh huh sukat pyörii jaloissa".Taas avauduttava - Voi Vittu.
Nää ketjut:
-Naisen Peppu
-Naisen Rinnat
-Naiset vatsat
Ja mitä kuvaketjuja nyt onkaan.
Menet avaamaan ketjun valmiina kuolaamaan rintoja niin voi vittu ja taivahan talikynttilät: ketju täynnä jotain karvaperseiden ylistyslauluja kymmenen sivua. Ettekö saatana osaa jättää kuvaketjuja kuville ja heittää ne kuolavaluuviestit vaikka "Mitä kuolaan nyt" -ketjuun? Saatanan Vittu sentään.
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan. Itseasiassa tuohan on suoranainen kehitysehdotus.