Nykyajan trendi-ilmiöt ja somettajat. Suksikoot jorpakkoon.
Uutiset:
Nykyajan trendi-ilmiöt ja somettajat. Suksikoot jorpakkoon.Someinfluensserit. VMP.
Uimahalli suljettiin, se siitä harrastuksesta.
... Ja hei, avannot on auki, eli uiminenkin onnistuu! 😁
🥶🥶🥶 Eihän kukaan oikeasti tykkää kylmästä vedestä, ne jotka väittää tykkäävänsä ovat nössöjä, jotka ei vaan uskalla myöntää narraavansa.😁😜
...Ja eiks me olla menossa avantoon panemaankin? Sä, mä ja Cece.
🥶🥶🥶 Eihän kukaan oikeasti tykkää kylmästä vedestä, ne jotka väittää tykkäävänsä ovat nössöjä, jotka ei vaan uskalla myöntää narraavansa.😁😜
ITE OOT NÖSSÖ! 😁
Ja en mä kyllä tykkääkään siitä kylmästä vedestä,mutta tykkään tunteesta sen jälkeen 😁 Ja eiks me olla menossa avantoon panemaankin? Sä, mä ja Cece.
Mä en tykkää koska 🦐 saa houkutella 30min takaisin esiin 😤... Ja hei, avannot on auki, eli uiminenkin onnistuu! 😁
Mä en tykkää koska 🦐 saa houkutella 30min takaisin esiin 😤... Ja hei, avannot on auki, eli uiminenkin onnistuu! 😁
Muuten kylmä & lämmin on sairaan siistiä.
Ps. Ei avannossa pysty paneen koska seisokki lähtee heti…