Voi helvata, jää erään ihanuuden pitkään odotettu tapaaminen nyt toteutumatta ihan puskista tulleen kulkemisongelman takia. Prkl sentään, miten huonoa tuuria! Ekaa kertaa koskaan ei vaan pääse pelipaikalle. 😠
Uutiset:
Aivan järkyttävä krapula.. 😕
Siihen auttaa olut. Tyhjään mahaan. Heti kun herää niin nopeasti kuus kaljaa kusematta. Rupeaa mies hymyilee.
Siihen auttaa olut. Tyhjään mahaan. Heti kun herää niin nopeasti kuus kaljaa kusematta. Rupeaa mies hymyilee.
Tiedän, mutta nyt en pysty
Tiedän, mutta nyt en pysty
Vitutti ihmisten tyhmyys, etupäässä omani, moraalisaarnaus ei ole meikäläisen laji. Mutta se olikin Pappa Pekonen joka puhui. Seuraavaksi vähän itseruoskintaa:
Niin, meinasi ihan unohtua: Haistakaa karvaperseKarjut pitkä vittu!
Luojan kiitos! Tämä sentään vähän nostaa itsetuntoa.Haistakaa karvaperseKarjut pitkä vittu!
Mä vähän kiihotuin
Mies esittäytyy olevansa naisen tahtoa kunnioittava herrasmies, ja etsivänsä palvelua, josta olen yksiselitteisesti kieltäytynyt jo ilmoituksessani.
...
Mies tarkentaa, että kyllä hän näki ilmoitukseni, mutta kysyi kieltämääni palvelua silti, koska hänen kokemuksensa mukaan naisten kieltäytymistä ei yleensä kannata ottaa tosissaan.
Mies esittäytyy olevansa naisen tahtoa kunnioittava herrasmies, ja etsivänsä palvelua, josta olen yksiselitteisesti kieltäytynyt jo ilmoituksessani.
...
Mies tarkentaa, että kyllä hän näki ilmoitukseni, mutta kysyi kieltämääni palvelua silti, koska hänen kokemuksensa mukaan naisten kieltäytymistä ei yleensä kannata ottaa tosissaan.
"Iltaa. Olen herrasmies jolle naisen ei tarkoittaa kyllä. Sopiiko, että raiskaan sinut tänään?"
Pitääkö tuolle vastata "ei" vai "kyllä"?