Joskus tuntuu, niinkuin eläisi jossain Idiocracy-dystopiassa. Liittyen muutamiin saitin viimeisimpiin kirjoituksiin.
Uutiset:
Pahoittelut Metsikselle kun "kiihkoilin"
Joskus tuntuu, niinkuin eläisi jossain Idiocracy-dystopiassa.
Vitutti ne kämäset huorat jotka ei ota vastaan pyörätuolipotilaita ja jotka mainostaa olevansa jotain vitun sairaanhoitajaan/lääkäreihin rinnastettavia ihmisen auttajia.
Lääkärit ei laita potilaille rajoja. Muistakaa se. Lääkärit ottaa vastaan potilaan kuin potilaan.
Vittu jos sä et ota vastaan pyörätuolipotilaita, niin älä mainosta muuten ku, että teen tätä puhtaasti rahasta.
Älä silloin mainosta olevasi joku vitun auttaja..
Jos sä teet tätä vaan rahasta, niin hyvä, se on fine. Älä ole kuitenkaan kaksinaismoralisesti vaatimassa hupakoille oikeuksia jonkin ihmisen hyvinvoinnin vuoksi.
Puspus
Mistä ihmeestä on lähtenyt liikkeelle oletus, että huora ei ota tiliä sieltä mistä sen helpoimmalla saa, kuten fiksut ammattilaiset yleensä tekee?
Nyt linkkiä niihin äiti teresojen ilmoituksiin joissa huora ilmoittaa olevansa "kutsumusammatissa rakkaudesta lajiin ja nauttivansa eniten liikuntavammaisten auttamisesta" niin sheimataan sitten heidät oikein porukalla!
Missä ei lukisi. "mua ei haittaa sun näkösi, painosi.."etc.Nyt oikeesti, missä näitä perkeleen ilmoituksia on??
...
Mut sit ei saa alaa/itseään puolustaakseen lässyttää paskaa, että olisi joku sairaanhoitajaan verrattava kutsumustyöläinen.
^^ Äläpä nyt heittäydy Pukumies tekonaiiviksi.
...
Pitkä matka on vielä tämän alan dekriminalisointiin, ja osa vastuusta on myös huo.. palveluntarjoajilla itsellään.
^^ Äläpä nyt heittäydy Pukumies tekonaiiviksi.
...
Pitkä matka on vielä tämän alan dekriminalisointiin, ja osa vastuusta on myös huo.. palveluntarjoajilla itsellään.
No pakko taas heittäytyä... Missä vaiheessa seksityö on kriminalisoitu?
Perehdy vaikkapa Suomen parituslainsäädäntöön. Seksityöaktivistit haluaisivat myös sen purkaa, aiheellista tai ei.
^ Kaikki saa tehdä työtään juuri miten haluaa.
Se paskanjauhaminen, suoranainen velehtelu ja itsekeskeinen mainostaminen siitä kuinka ihanaa olisi ja haluaisin mutta naapurin Pena näkee ja se ei oo eläissään ennen pyörätuolissa olevaa nähnyt...mutta minä olen hyvä ihminen. Naapureiden vika, ei minun - tämä vitutti
MariaEnkeli oli ainut joka kirjoitti rehellisesti että mistä kenkä puristaa.
Muut vetää diipadaapaa niin että pahaa tekee.
Ei niinku tarvi pyörätuolissa olevan kustannuksella kammeta "hyväksi ihmiseksi" varsinkin jos se jätetään ilman pillua.
Todella ala-arvoista.
EDITTIÄ - Tämähän ei sitten tarkoita että vihaan teitä. Kyse oli nyt vain tästä yhdestä asiasta ja myönnän että aihe koskettaa.