Katselin puhelinnumerot ja facebookin läpi. Vaari tuli tulokseen että vaarilla on n.300 "ystävää"
Näistä 300 "ystävästä" ainoastaan YKSI kysyy säännöllisesti vaarilta "hei mitä sulle kuuluu?" Vain yksi!
Tämä viimeinen lajissaan, sukupuuttoon kuoleva mohikaani, mies joka ymmärtää henkseleiden päälle - the one and only Letsmenoks. Tuo metsureiden puolijumala, joka vääntää moottorisahalla sulle vaikka tekopillun. Ja voin taata että on parempi kuin aito!
Nämä muut 299 itsensä pää perseeseen sivistäneet ihmiset haluaa toki kertoa mitä heille kuuluu ja voisko vaari, jaksaisko vaari ja pystyiskö vaari VÄHÄN JEESAA siinä tässä ja tossa.
Kyllä vaari muistaa ne ajat kun ihmisiä kiinnosti muutkin asiat kuin mitä minulta minulle, mitä minä saan, mitä minä hyödyn.
Oi niitä aikoja....joskus 30 vuotta sitten kun en ehtinyt pyykkituvalle asti hortoilemaan ilman että joku olisi tullut aidosti kysymään - mitä kuuluu
No mitäpä tuota ihmettelemään. Ihmisethän ovat nykyään seurassakin yksin. Parisuhteessa yksinäisiä. Vailla siltä toiselta jotakin mitä toinen ei täytä. Minulle, minulle, MINULLE!
Kyllä koira ihmisen ystävyydessä voittaa ihan paskanakin päivänä. Jos tuota viiimeistä mohikaania ei lasketa.
Sitten on tietysti tämä foorumi, johon jostakin kumman syystä on pesiytynyt lämminhenkisiä ihmisiä. Näitä nykypäivän friikkejä, jotka eivät ole humaltuneet oman perseensä kärystään, hurmaantuneet oman vittunsa ulkonäöstään ja jumalauta, kysyy vielä että mitä sulle kuuluu!!! Ei helvetti, te olette sairaita, ihan SAIRAITA!
Jumalauta hei! Pitää oikeesti mennä maksullisen seksin foorumille että joku kiinnostuu ilmaiseksi siitä että mitä sulle kuuluu
Mut hei, pääasia on että on uusi auto! Laatukangasta niskassa. Jos elämä pelottaa, aina voi katsoa netistä pankkitiliään, silitellä itseään hiuksista ja huutaa I AM GOD!
Tervettä meininkiä ja vitut muista. Ne on vaan ihmisiä ja ne on mun tiellä!!! Kumppanikin kannattaa ottaa ihan vaan että voit kertoa kuinka paska ihminen hän on. Siis paljooooon paskempi kuin sinä. Sinä olet täydellinen. Älä sitä asiaa epäile! Kannattaa muistaa ihan säännöllisesti, mielellään päivittäin kertoa kuinka hän on epäonnistunut tekemään sinusta onnellista. Kumppanin elämäntehtävä on elää vain sinua varten. Kunnon kumppanilla ei ole nälkä eikä jano jos sinullakaan ei ole.
Voi IsäKissanVittu sentään, kait mää otan ne aamulääkkeet ja myrkytän itseni "terveeksi". Ei sitten tuu tällaista mietittyy ja voin käyttää ihan kaikkia hyväkseni. Olla kunnollinen ihminen!