Nuo saatanan inisiät, yhen kun saat tapettua niin toinen tulee tilalle, koitappa siinä sitte nukkua...
Joo minunkin mieleni meinaa välillä masentua kaikista näistä nettitrolleista.
Uutiset:
Nuo saatanan inisiät, yhen kun saat tapettua niin toinen tulee tilalle, koitappa siinä sitte nukkua...
Hanki Thermocell. Ei muuten inise enää.
^
Mulla ei nyt enää ole sitä pakkausta ja muistaakseni ei ole estettä sisäkäyttöön.
Nuo saatanan inisiät, yhen kun saat tapettua niin toinen tulee tilalle, koitappa siinä sitte nukkua...Niitä tosiaan on IIIIIIIIIHAN PERKELEEEEEEESTI tuossa klo 22 - 03 kun joutui katolla olee ja pihalla rakentelemaan. Johonkin ne pikkuhiljaa katosi. Mäkäräiset tuli sitten heti kun inisiät hävisi. Hauskaa oli
No perkele pitääpä ottaa käyttöön ens yölle, mie ku luulin että se on vaan ulkokäyttöön.
^ Mulla on tuommoinen https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/raid-30-yota-liquid-electronic-hyttyskarkotin?id=101625403&gclid=CjwKCAjw2ZaGBhBoEiwA8pfP_hxlRfB-h2UG4_EwlEp9ifVG6o0d7PeWZUdlKtz4Ad1FEKj6d_qGJhoCzp8QAvD_BwE mökillä ja saa rauhassa kankkusessa pötkötellä pitkälle iltapäivään.
Just luin thermacelin ohjeen ja ei ole tarkotettu käyttöön sisätiloissa.Okei, no mulla se on ollut myös sisällä ja hengissä ollaan. Tietty kannattaa noudattaa ohjeita.