Just luin thermacelin ohjeen ja ei ole tarkotettu käyttöön sisätiloissa.Okei, no mulla se on ollut myös sisällä ja hengissä ollaan. Tietty kannattaa noudattaa ohjeita.
Joo käytin mieki sitä yks yö kun oli pakko ja hengissä ollaan täälläki.
Uutiset:
Just luin thermacelin ohjeen ja ei ole tarkotettu käyttöön sisätiloissa.Okei, no mulla se on ollut myös sisällä ja hengissä ollaan. Tietty kannattaa noudattaa ohjeita.
lämpömittari näyttää +33.2 astetta. eikö se vähempi riittäisi. melkein munatMersussa on ilmastoidut penkin. Ei munta paistu.
paloi prätkän satulanahkaan..kele.
Verovelka valtiolle on näköjään pahin rikos. Mutta humalassa voi ajaa yli lapsen/teinitytön päälle ja pääsee kotia. Haistakoon valtio pitkän paskan.
"Moi
Näköjään oletkin täyspäiväinen hutsu. Mukamas opiskelija ja älykäskin :-). Huora mikä huora..
Vituttaa tällaiset tyypit, jotka luulevat olevansa hauskoja. Kyseessä siis taannoin saamani viesti. Ilmeisesti oli sekoittanut minut johonkin toiseen henkilöön.
Kyseessä on eräs tunnettu ns.kylähullu, josta olen saanut monia varoituksia. Hänellä on useita eri maileja ja olen onneksi pystynyt välttämään tapaamisensa.
"Moi
Näköjään oletkin täyspäiväinen hutsu. Mukamas opiskelija ja älykäskin :-). Huora mikä huora..
Vituttaa tällaiset tyypit, jotka luulevat olevansa hauskoja. Kyseessä siis taannoin saamani viesti. Ilmeisesti oli sekoittanut minut johonkin toiseen henkilöön.
Mistä päättelit että luuli toiseksi?
Meinasin katsoa hellyttävää vanhaa tsekkoslovakialaista animaatiota myyrän seikkailuista, mutta ruutuun ilmestyikin joku vitun Roope Salminen