Vaarilla meni hyvä humala hukkaan kun ummisti silmät. Toisaalta näin unta timmisä ja tiukasta.
Uutiset:
Autokoulu kolmivuotiseksi 🤬🤬🤬
Kuinka se voinkin olla nuin vaikeaa opetella liikennesäännöt?!? Tähän nyt semmoi emoj, joka pui nyrkkiä ja näyttää kansainvälisiä käsimerkkejä!
Kuinka se voinkin olla nuin vaikeaa opetella liikennesäännöt?!? Tähän nyt semmoi emoj, joka pui nyrkkiä ja näyttää kansainvälisiä käsimerkkejä!
En oo autoillut sielläpäin, joten ei voi olla mun törttöilyistä kyse 🤔🙈. Tai ainakaan en myönnä! 😅
Kärpänen!!! On päättänyt hyökkäillä vaan kohti ja tehdä minun elämästä helvettiä 🤦 Lisäksi vituttaa et olen maailman surkein kärpäsen tappaja.
Kärpänen!!! On päättänyt hyökkäillä vaan kohti ja tehdä minun elämästä helvettiä 🤦 Lisäksi vituttaa et olen maailman surkein kärpäsen tappaja.
Jos toi kärpäs laji on se mikä oletan sen olevan ja se seuraa sua joka paikkaan , niin yritä houkutella se esim. saunaan tai ehkä jopa ulko-ovesta ulos ja sitten täys käännös ja äkkiä ovi kiinni. Sain viimeksi teljettyä tommoisen pörisijän vessaan, mutta sitten piti lähteä paskalle huoltsikalle, kun en uskaltanut avata veeseen ovea pariin päivään.
No tämä ikääntyminen 👎
No tämä ikääntyminen 👎
Älä nyt. Sehän on vaan siistiä kun ei muista kaikkea eikä seiso kokoajan.
No tämä ikääntyminen 👎
Älä nyt. Sehän on vaan siistiä kun ei muista kaikkea eikä seiso kokoajan.