Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3
Uutiset:
Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3OMG! Öööööö, mä teen tuon lähes päivittäin + mul on klo 18 jälkeen isoäidin kutomat villasukat jalassa. Horny?
Se tunne, kun olisi muka flunssainen olo ja paikkoja kolottaa mutten tule kipeäksi. Ollut jo kolmatta päivää.
Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3OMG! Öööööö, mä teen tuon lähes päivittäin + mul on klo 18 jälkeen isoäidin kutomat villasukat jalassa. Horny?
MeTooMeToo!Nakkasin just kielen alle sokeripalan ja siihen imeytin Carmolis-tippoja. Perinteinen mummojen konsti lenssuiseen oloon. <3OMG! Öööööö, mä teen tuon lähes päivittäin + mul on klo 18 jälkeen isoäidin kutomat villasukat jalassa. Horny?
Uuhh very horny!!
Kaveri jaksaa valittaa, siitä kuinka painonsa nousee, mutta ei usko, että laihduttaminen auttaa. Valittaa saa, jos tekee kans asialle jotain.Osa ihmisistä viihtyy narinakujalla.
Kaveri jaksaa valittaa, siitä kuinka painonsa nousee, mutta ei usko, että laihduttaminen auttaa. Valittaa saa, jos tekee kans asialle jotain.
Olen niin väsynyt rahaapummaaviin kavereihini. Jouduin sanomaan heille että nyt on rahahanat kiinni koska en ole mikään lottovoittaja. Saa nähdä nähdä menikö nyt sitten välit poikki.
Olen niin väsynyt rahaapummaaviin kavereihini. Jouduin sanomaan heille että nyt on rahahanat kiinni koska en ole mikään lottovoittaja. Saa nähdä nähdä menikö nyt sitten välit poikki.