Uutiset: SeksiSaitti toivottaa kaikille foorumilaisille leppoisaa joulunaikaa!

Kirjoittaja Aihe: Mikä vitutti tänään?  (Luettu 283205 kertaa)

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä vitutti tänään?
« Vastaus #2440 : Marraskuu 20, 2024, 18:37:14 »
Kitkarenkaat.

Uuden auton mukana tuli ihan premium kitkat, mutta nyt kun oli ensimmäinen talvi ajokeli niin pakko todeta, että ei niillä tee mitään.

Joka hiton liikenneympyrässä lähti auto vektorin suuntaan, ei renkaiden suuntaan, jos vauhtia oli edes 20 km tunnissa.

En kyllä ymmärrä miten kitkat voi olla edes sallitut talvirenkaat. Maanantaina ostamaan nastarenkaat ja nuo kitkat roskiin, ei niillä tee mitään vaikka 8mm kulutuspintaa.

Tänään saivat iloiseksi tuoreet nastarenkaat.

Tientukot vituttivat. Näistä varmaan osa ajoi kitkarenkailla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
« Vastaus #2441 : Marraskuu 20, 2024, 18:58:22 »
Mulla on kitkat ja hyvin pärjäsin niillä tänään 🤨 Jos tiet ois peilijäässä niin ne ois paskat, mutta mun mielestä tonne lumeen/sohjoon kitkat käy ihan hyvin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #2442 : Marraskuu 22, 2024, 14:10:37 »
Koskenkorva kallistuu. Vittu.
KäteenHeiluttaja

Paikalla JuliaK

• Hero Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2443 : Marraskuu 22, 2024, 16:19:10 »
Lumityöt, ne vituttaa.
Nokialla 26.12.-2.1.

Poissa Stands

• Hero Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2444 : Marraskuu 22, 2024, 16:43:37 »
Loska vituttaa.
"I don't think you understand. I didn't come to rescue Rambo from you. I came here to rescue you from him"

Poissa velihopea

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2445 : Marraskuu 22, 2024, 17:46:58 »
Iski kova kuumeflunssa. Just kun oli tarkoitus etsiä sopiva pt ja mennä huomenna huoriin. Yleensä ei voi voittaa. Voi vitun vittu.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2446 : Marraskuu 22, 2024, 22:08:31 »
Se ettei voi vittu vaan sanoa mitä ajattelen. Vitun sensuuri.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #2447 : Marraskuu 23, 2024, 22:35:34 »
Kitkarenkaat.

Uuden auton mukana tuli ihan premium kitkat, mutta nyt kun oli ensimmäinen talvi ajokeli niin pakko todeta, että ei niillä tee mitään.

Joka hiton liikenneympyrässä lähti auto vektorin suuntaan, ei renkaiden suuntaan, jos vauhtia oli edes 20 km tunnissa.

En kyllä ymmärrä miten kitkat voi olla edes sallitut talvirenkaat. Maanantaina ostamaan nastarenkaat ja nuo kitkat roskiin, ei niillä tee mitään vaikka 8mm kulutuspintaa.

Tänään saivat iloiseksi tuoreet nastarenkaat.

Tientukot vituttivat. Näistä varmaan osa ajoi kitkarenkailla.

Nasta tuulilasissa vituttaa aina.

Jos ei Hölmölän teillä pärjää ilman nastoja, niin kannattanee kulkea Metrolla.  8)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #2448 : Marraskuu 24, 2024, 23:29:30 »
Se ettei voi vittu vaan sanoa mitä ajattelen. Vitun sensuuri.
Älä muuta sano.... nimittäin mikäs sen hienompaa kuin sanoa rehdisti mikä vituttaa. Tämän jälkeen itseä ei vituta mutta muita vituttaa. Ja kun nämä kaikki helvetin psykologien vääristämät mielet höpisee kuinka muut ihmiset ovat vain peilejä. Niin ainahan nyt peili voi minun vitutukseni kantaa.
KäteenHeiluttaja

Poissa Villerius

• Sr. Member
« Vastaus #2449 : Marraskuu 28, 2024, 18:22:26 »
Tämän maan pimeys.  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Granado

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2450 : Marraskuu 28, 2024, 19:28:52 »
Tämän maan pimeys.  :whipping:

Älä puhu. Itse tunnen jotain melkeinpä perverssiä nautintoa tästä tämän maan kaamoksesta ja vittumaisista keleistä, kun muutaman viikon päästä lennän Finnairin sinivalkoisin siivin muutamaksi kuukaudeksi Malagaan. Otan nyt kaiken nautinnon ja ilon irti tästä ankeutuksesta. Suomeen palaan sitten kun pääskysetkin taas saapuvat Suomeen tuoden kesän mukanaan  :headphones:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Granado

• Hero Member
« Vastaus #2451 : Joulukuu 07, 2024, 19:54:09 »
Ostin Black Fridayna uuden kännykän. Kun se oli muka niin houkutteleva tarjous. En minä sitä kyllä välttämättä tarvinnut olisi, mutta kuitenkin. Olen kyllä täysin tumpelo tämän nykyisen tietotekniikan kanssa. Se ei lisäksi kiinnosta minua pätkääkään. Aloin aamulla ottaa sitä uutta kännykkääni haltuun. Kyllä minä juuri ja juuri osaan sim-kortin vaihtaa, mutta siinä se sitten suunnilleen onkin. Vaikka minulla entinenkin kapula oli vanha iphone ja uudessa kännykässä on sama käyttöjärjestelmä, niin ei siitä oikein tullut mitään. Ja minulla ei tuo hermokaan oikein tahdo kestää sitä värkkäämistä. Meinasin jo käydä heittämässä sen uuden kapulan parvekkeelta kartanolle, mutta maltoin kuitenkin mieleni. Soitin vävylle ja hän lupasi tulla jeesaamaan. Eero sitten värkkäsi aikansa ja laittoi kaiken minulle valmiiksi. Kaikki apit ja muuta. Siirsi vanhasta kännykästä kuvat tietokoneelleni. Minun tehtäväni oli lähinnä kaikkien uusien hienojen salasanojen keksiminen. Kiitin Eeroa ja kumarsin. Olisihan se mukava jos osaisi itsekin kaikkea hienouksia tämän tietotekniikan kanssa, mutta minkäs teet. Ylioppilaskirjoituksissa 1970-luvun lopulla matematiikan kirjoituksissa ratkaistiin tehtävät laskutikkua apuna käyttäen. Laskutikku oli silloin kova peli ja hieno tekninen apuväline. Mietin että ovatkohan molemmat tyttäreni valinneet miehikseen insinöörit sen takia, että isäukko on aina ollut ihan tumpelo tekniikan ja mekaniikan kanssa?
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (53)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2452 : Joulukuu 07, 2024, 20:32:25 »
Ostin Black Fridayna uuden kännykän. Kun se oli muka niin houkutteleva tarjous. En minä sitä kyllä välttämättä tarvinnut olisi, mutta kuitenkin. Olen kyllä täysin tumpelo tämän nykyisen tietotekniikan kanssa. Se ei lisäksi kiinnosta minua pätkääkään. Aloin aamulla ottaa sitä uutta kännykkääni haltuun. Kyllä minä juuri ja juuri osaan sim-kortin vaihtaa, mutta siinä se sitten suunnilleen onkin. Vaikka minulla entinenkin kapula oli vanha iphone ja uudessa kännykässä on sama käyttöjärjestelmä, niin ei siitä oikein tullut mitään. Ja minulla ei tuo hermokaan oikein tahdo kestää sitä värkkäämistä. Meinasin jo käydä heittämässä sen uuden kapulan parvekkeelta kartanolle, mutta maltoin kuitenkin mieleni. Soitin vävylle ja hän lupasi tulla jeesaamaan. Eero sitten värkkäsi aikansa ja laittoi kaiken minulle valmiiksi. Kaikki apit ja muuta. Siirsi vanhasta kännykästä kuvat tietokoneelleni. Minun tehtäväni oli lähinnä kaikkien uusien hienojen salasanojen keksiminen. Kiitin Eeroa ja kumarsin. Olisihan se mukava jos osaisi itsekin kaikkea hienouksia tämän tietotekniikan kanssa, mutta minkäs teet. Ylioppilaskirjoituksissa 1970-luvun lopulla matematiikan kirjoituksissa ratkaistiin tehtävät laskutikkua apuna käyttäen. Laskutikku oli silloin kova peli ja hieno tekninen apuväline. Mietin että ovatkohan molemmat tyttäreni valinneet miehikseen insinöörit sen takia, että isäukko on aina ollut ihan tumpelo tekniikan ja mekaniikan kanssa?

Tuttua.  ;D
Minä sinnittelen vanhan nokialaisen kännykän kanssa. Käynyt kaupoista katselemassa useamman kerran uusia puhelimia. Ihmetellen niiden ominaisuuksien edessä. En ole ostanut vielä. Mietin miten selviän kaikkien tiedonsiirtojen kanssa. Taidan luoda kauhukuvia eteeni tyyliin, jos ostan uuden puhelimen, en pääse enää koskaan verkkopankkiin, en tiettyihin sovelluksiin, en saa omia ohjelmia auki tietokoneella ym ym.

Läppäri itsessään on hämmentävä kokonaisuus. Se on salaisuuksia täynnä. Usein laitan wa-viestiä eräälle ja kiukuttelen:"Apua mitä mä teen, mihin mun Chrome hävisi. Missä mun kaikki välilehdet ovat."   8)
kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Kapu

• Sr. Member
« Vastaus #2453 : Joulukuu 09, 2024, 13:02:45 »
Putin huilo (mulkku) - olutta ei myydä enää Cittarissa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vihtahousu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2454 : Joulukuu 11, 2024, 21:41:16 »
Jokapäiväinen vitutuksen aiheuttaja eli töihin meneminen ja kaikki siihen liittyvä.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #2455 : Joulukuu 14, 2024, 09:52:12 »
Jokapäiväinen vitutuksen aiheuttaja eli töihin meneminen ja kaikki siihen liittyvä.
Itselläni seuraava työpäivä 2.1 ja vituttaa jo nyt.
KäteenHeiluttaja

Poissa Granado

• Hero Member
« Vastaus #2456 : Joulukuu 15, 2024, 17:18:08 »
Menipä Oulussa vähän turhan kylmäksi nämä kelit. Astmasairaat keuhkoni eivät erityisemmin tykkää tällaisesta pakkasesta ja viimasta. Täytyy vaan enempi istuskella sisällä television ääressä ja katsella sählyä sekä makustella kossulla terästettyä Valion jouluglögiä. No kahden viikon päästä minä jo onneksi istuskelen Malagan rantabulevardilla ravintolan terassilla siemaillen "veteraaniviinaa" ja katselen auringonlaskua Välimereen  :drinking:.
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa HuliVili

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2457 : Joulukuu 16, 2024, 19:18:10 »
Postin perkele näyttää onnistuneen hukkaamaan odottamani lähetyksen.. mulkerot.  :wanker:
Livekonsertit 2024: 20

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
« Vastaus #2458 : Joulukuu 16, 2024, 19:37:16 »
^ Toivottavasti asia korjaantuu pian. 👍

Olen näköjään nyt aika pahassa lunssassa ja näyttää siltä että kaikki tämän viikon työiltavuorot pitää perua
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Granado

• Hero Member
« Vastaus #2459 : Joulukuu 18, 2024, 09:33:29 »
Ulkolämpömittari näyttää 23 astetta pakkasta. Se tietää sitä, että Granadon tämän päivän ulkoilut ovat siinä, että menen hissillä kellarikerroksen autotalliin ja ajelen sitten lämpimällä autolla Prismaan jouluruoka ostoksille. Loppupäivän katselen elokuvia ja lueskelen kirjoja. No onneksi jo reilun viikon päästä ulkoilutan Malagassa Che Guevara- paitojani sekä tarkastelen baarien terasseilla ja Malguetan uimarannalla senoritojen rintavarustuksia. Ja tietysti ne Ray-Banit päässä  8).
Heil Hitler, Meil Purra!