Hyttyset.
Uutiset:
^^
Mulle kävi kerran terassilla että siellä oli yks tosi kaunis nainen ja meillä oli hetken sellasta silmäpeliä. Sitten se tuli yllättäen mun luokse ja mä olin ihan täpinöissäni. Nainen kysyi multa: mitä sais olla? Otin lonkeron. 😊
^^
Mulle kävi kerran terassilla että siellä oli yks tosi kaunis nainen ja meillä oli hetken sellasta silmäpeliä. Sitten se tuli yllättäen mun luokse ja mä olin ihan täpinöissäni. Nainen kysyi multa: mitä sais olla? Otin lonkeron. 😊
Dude, ikävä kuulla - paskoja juttuja sattuu, mutta ne kannattaa jättää taakseen ja eiku kohti uusia seikkailuja & rakkauksia!
Dude, ikävä kuulla - paskoja juttuja sattuu, mutta ne kannattaa jättää taakseen ja eiku kohti uusia seikkailuja & rakkauksia!
Niinkait. No, on mua ennenkin kairattu perseeseen ja ei elämä siihen lopu.
Ikävää vaan jos joku ihminen johon on luottanut paljastuu saatanaksi.
Kaikkeen mäkin uskoin. Rakkauteen...just, vitun toope saatanan jyrpo, milloin oikein opit!!!
Kaikkeen mäkin uskoin. Rakkauteen...just, vitun toope saatanan jyrpo, milloin oikein opit!!!
Aijjai! Tän aiheen tiimoilta menis yksi jos toinenkin ilta tuopin ääressä vatvoessa kusetetuksi tulemista rakkauden nimeen.
Vittu mille paskallekin mä olen uhrannut osan elämääni.Mä oon huomannut, että minä/me miehet olemme heikkoja. Pillu on kryptoniitti, jonka lopulta tuhoaa tai vapauttaa meidät.
Ehkä nyt viisastuu ja ei anna pillun ihan kusettaa suoraan silmään.
Vaikka epäilen.