^ ja ^^ Sama juttu, en ole lähtenyt vaihtamaan uuteen malliin, koska ei ole kunnon syytä. Ehkä tämä sitten voisi olla?
Uutiset:
Se että en ole vieläkään ostanut uutta puhelinta. Tässä vanhassa kännykässäni on perustoiminnot mutta netin käyttö tökkii ja pahasti. En esimerkiksi pysty antamaan kenellekään mainetta Seksisaitilla vaikka haluaisin. Sorry, folks.
Kesän ensinmäinen ampiainen pisto!😠 Saatana mikä siivekäs kusipää! Mehiläisten ja kimalaisten kanssa ollut jo useasti tekemisissä ja No broblema, mut tämä keltamusta persereikä tippui jostain oksalta ja tuikkasi samantien
Likainen auto. Ja kun lähdin sitä pesemään (sisältä ja ulkoolta) niin kaikki paikat toimi vain puoliksi. Meni hermo, inspiraatio katosi ja vedin itkupotkuraivarit. Onneksi liikenteessä oli kuitenkin hyvännäköinen poliisi,traktorikuski ja rekkakuskeja. Hyvä silmänruoka, parempi mieli.
Likainen auto. Ja kun lähdin sitä pesemään (sisältä ja ulkoolta) niin kaikki paikat toimi vain puoliksi. Meni hermo, inspiraatio katosi ja vedin itkupotkuraivarit. Onneksi liikenteessä oli kuitenkin hyvännäköinen poliisi,traktorikuski ja rekkakuskeja. Hyvä silmänruoka, parempi mieli.
https://youtu.be/VVbtN3RUxwU
Näinkö?!?😁
Rekka tuli vastaan isolla tiellä ja joku kivi lensi siitä suoraan mun tuulilasiin tehden "härän silmän" voi prkle! 👿 😩
Rekka tuli vastaan isolla tiellä ja joku kivi lensi siitä suoraan mun tuulilasiin tehden "härän silmän" voi prkle! 👿 😩
Kannattaa yrittää paikkauttaa. IF korvasi ainakin ennen paikkauksen ilman mitään omavastuuta. Jos on siis se lasivakuutus.
Unohdin ostaa kananmunia ekalla kauppareissulla ja piti palata vielä takaisin. Ja mä vielä kauppaan ovesta sisään mennessä ajattelin, että pitää muistaa ostaa niitä. Vähän vitutti.