Nostetaanpas hieman vanhaa topiccia.
Eilen kun baijerilainen sotaratsuni oli saamassa hoitoa peräpåähänsä, mietin josko itsekin kävisin hoidattamassa hieman alapään pakotusta.
Sotaratsun huoltopiste sijaitsi lähellä kantakaupunkia, joten päätin alkaa tutkimaan naapurisivuston tarjontaa.
Yhtäkkiä mieleeni muistui Moonan ilmoitus, olen sitä selaillut vuosien varrella monet kerrat jostain syystä kuitenkin sen johtamatta mihinkä.
Olen muutaman kerran hänelle soittanutkin ja tiedustelut hintatasoa ja palveluvalikoimaa, molemmat ovat olleet mieleeni.
Eilen kuitenkin lueskelin tämän ketjun Moonasta.
Soitinpa maan alle ja kyselin hieman sijaintitietoja.
Sijainti oli erittäin lähellä tunnetun h**** kadun varrella.
Tapaamisaika kin saatiin sovittua jo puolentunnin päähän.
Eipä siitä sitten kuin kohti pankkiautomaattia, toivottavasti hullut suomalaiset eivät ole tyhjentäneet niitä vielä kokonaan.
Pelipaikoille päästyä näky oli odotetun kaltainen.
Nainen oli ilmoitusta on vanhempi jonka tosin osasin odottaa.
Asustus oli kuitenkin puoleensavetävä.
Rahanvaihto ei omistajaa ja suihkun jälkeen kömmittiin pedille.
Jo puhelimessa tiedustelin onnistuuko pienen katkaravun kutittelu ilman kondomia.
Ja sinnehän se aina sen suuhun sujahti
Joka yllätyksekseni suuseksi oli rauhallista mutta erittäin tunnokaska.
Olisin periaatteessa voinut vaikka laukaista siemenet hänen suuhunsa, mutta onneksi tulin toisiin ajatuksiin.
Mona laittoi taitavasti kondomin paikalleen ja köynsi ratsaille.
Ratsastus taidot olivat vuosien saatossa kehittyneet melkoisen naurinnollisiksi.
Huomioitavaa oli perin vierellä kaapistojen ovet jotka olivat tehty peileistä, oli erittäin kiihottavan näköistä nähdä tuon naaraan mouruan kepin varressa.
Lähetyssaarnaajan kääntymisen jälkeen ei enää ottanut kauaa kun Polte oli liian kova.
Päästin siemenet laskeutumaan kumihupun pohjalle, itsemurahdellen nautinnosta.
Hinta-laatusuhde tämän palvelun tarjoajan kohdalla on vähintäänkin kohdallaan.
Mikäli et kiihotu vanhemmista naisista sinun kannattaa siirtyä seuraavaan ilmoitukseen.
Itse kyllä menen uudelleen mikäli satun alueelle.
Tuolloin kyllä pyydän että saan päästää siemenet hänen lämpimään nieluunsa.