OSA 3 - WHATSAPP ALKAA LAULAMAAN... SEURAAVAN TAPAAMISEN SUUNNITTELUA...
DISCLAIMER: Tässä tarinassa nimet ja ammatit on muutettu yksityisyyden suojan takaamiseksi. Tiedostan, että tästä huolimatta henkilöt saatetaan tunnistaa,
koska Suomi on pieni maa ja me molemmat tunnemme erittäin paljon ihmisiä. Pyrin kaikin mahdollisin tavoin suojaamaan sekä oman että rakkaan hutsuni henkilöllisyyden.
Omistan tarinan oikeudet, jos sitä käytetään hyväksi millään tavoin. Tarinan pääosaa näyttelee 45-vuotias perhe-elämään totaalisen vittuuntunut ydinenergiatekniikaan
diplomi-insinööri Jari sekä pietarilainen 39-vuotias hätäensiavussa työskentelevä lääkäri Yekaterina, joka pelastaa joka päivä työkseen ihmisten henkiä...
Mutta heillä molemmilla on oma likainen salaisuutensa... Jari on nainut viimeisen 10 vuoden aikana yli 500 huoraa ympäri maailman ja Yekaterina on tehnyt keikkahuoran
hommia Helsingissä satunnaisesti oman lääkärintyönsä ohella...
Jari ei voinut koskaan kuvitella rakastuvansa huoraan. Huorat olivat Jarille kuin hampurilaisia. Sä vaan syöt ja lähdet pois. Sä vaan panet ja lähdet pois.
Mikään ei tunnu miltään... Kunnes vastaan tuli Yekaterina... huippuälykäs lääkäri, superkaunis blondi ja täydellinen seksipommi, joka oli jokaisella tapaamisella
aina henkisesti läsnä...
- Tammikuu 2019 Tampere ja Pietari -
Seuraavina päivinä ensitapaamisesta Jarin pää oli sekaisin kuin seinäkello. Jari päättää, että tuohon hutsuun on otettava yhteyttä uudestaan. Mutta Jaria mietityttää
puhuiko Yekaterina totta. Oliko hän todella lääkäri... oliko hän tosiaan 39-vuotias... ja oliko hänen nimensä edes Yekaterina... Jarin olisi pitänyt katsoa sitä
passia kun Yekaterina sitä kerran hänelle tarjosi. Oikealla nimellä ja syntymäajalla hän olisi pystynyt tarkistamaan tarinan... Ja sitten Jari alkoi miettiä mitä kaikkea
illan aikana oli keskusteltu... Jarin mieleen palasi keskustelu sängyllä ennen sitä ensimmäistä kiimaista seksisessiota kun Jari oli tajunnut kuinka samannäköinen
Yekaterina oli Johannan kanssa...
Jari: "Mitä tapahtuu, jos mä rakastun suhun...?", Jari kysyi katsoessaan Yekaterinaa suoraan niihin tummiin nappisilmiin kymmenen sentin päästä siinä sängyllä
vierekkäin makoillessa...
Yekaterinan suu vääntyy kauniiseen hymyyn...
Yekaterina: "Mitään pahaa ei tapahdu Jari. Mä olen vapaa. Sä saat rakastua muhun. Sä vaikutat kivalta kaverilta. Sä olet kuuma suomalainen mies..."
Tuota miettiessään Jari päättää lähettää ensimmäisen viestin Yekaterinalle prepaid-puhelimestaan... Sen jälkeen niitä viestejä tulee olemaan satoja,
yli tuhat... Jari lopettaa niiden laskemisen kolmensadan kohdalla, joten on vaikea sanoa montako tuhatta niitä on... Ja Yekaterina vastaa niihin aina...
Jarin viesti: "Moikka Yekaterina! Jari tässä viestittelee Suomesta... Vieläkö sä muistat mut? Haluan tavata sut uudestaan... Milloin tuut seuraavan kerran
Suomeen...? Sä olet tulinen kuin chilipippuri... Mä haluan sua... Mä haluan sua aivan järjettömän paljon... Ja ajattelen sua koko ajan..."
Yekaterina vastaa: "
Tottakai muistan... Vasta helmikuussa tulen Suomeen neljäksi päiväksi. Me voidaan tavata. Sä olet kuuma suomalainen kaveri. Tykkään susta
kovasti."
Yekaterina lähettää samalla muutamia kuvia itsestään. Ja yhden ratkaisevan lisäkuvan Jari näkee WhatsAppin profiilikuvana... Nyt Jari siis tietää oletetun kotikaupungin,
etunimen ja ammatin... jos ne oli totta... Jari on hulluna tähän naiseen... Hän haluaa tarkistaa Yekaterinan tarinan, koska hänestä tuntuu, että hän menetti pelin
ensimmäisellä tapaamisella. Hänestä tuntui samalta kuin 15 vuotta sitten rakastuessaan ensisilmäyksellä vaimoonsa...
Ja Jari aloittaa loputtoman savotan eräänä perjantai-iltana ottaessaan samalla muutaman konjakin... Hän päättää käydä läpi kaikki Pietarin Yekaterinat,
joilla on kuva Facebookissa... Ja niitä on paljon... Niitä on aivan helvetin paljon... Kuluu tunti... Ei mätsiä... Muutamaa kuvaa Jari katsoo tarkemmin voisiko se olla
tuo... Ei... Kuluu kaksi tuntia... Sen nimisiä naisia on tuhansia pelkästään Pietarissa... Uskomatonta... Entä jos se asuu jossain lähikaupungissa... Tehtävä vaikuttaa
mahdottomalta...
Kuluu kaksi ja puoli tuntia... PAM... Se on tossa!!! Sama kuva kuin WhatsAppin profiilikuvana! Sen nimi on Yekaterina Makarova (NIMI KEKSITTY TÄHÄN TARINAAN)...
Ja se on merkinnyt ammatikseen lääkäri... (AMMATTI KEKSITTY TÄHÄN TARINAAN) Ja yliopiston missä opiskellut... Syntymäajan... Kaikki on siellä...
Jari riemuitsee... Yekaterina puhui totta... Ja Yekaterina oli sanonut, että häneen saa rakastua...
Vai voisiko Yekaterinalla olla feikkiprofiili... Kuulostaisi jo aikamoiselta agenttitarinalta mutta Venäjällä ehkä sekin voisi olla mahdollista...
Jari päättää kuitenkin luottaa Yekaterinan tarinaan... Ehkä sen passin saisi vielä myöhemmin nähdä... Tai voihan se passikin olla väärennetty Jari miettii...
Taidan olla katsonut liikaa elokuvia... Suomen rajalta ei tulla niin väin läpi ja vielä viisumin kanssa hän miettii... Pakko se on olla oikea... Se ois jääny rajalla
kiinni siitä melko varmasti...
Alkaa kuuma viestittely WhatsAppissa... viestejä ja kuvia sinkoilee satoja... Ja sitten...
Jari lähettää viestin: "Yekaterina... Kun tulet Suomeen niin haluan, että sä tulet tänne vain mun luokse... Ostan kaikki sun päivät... Vietä se neljä päivää mun kanssa
Jätkäsaaressa..."
Yekaterina: "...heh... ei käy... Me ollaan oltu yhdessä vain yksi yö... Sä saat yhden päivän... Sä saat mun ensimmäisen päivän... Sä saat tiistain..."
Hotelli varataan tietyksi helmikuun tiistaiksi Jätkäsaaresta... Mutta kumpikaan ei vielä tiedä, että kohtalolla on varattuna heille todellinen superyllätys. Ja tuota varattua
hotellipäivää Jätkäsaaresta ei tulla koskaan käyttämään vaan he tapaavat aivan jossain muualla... Ja Jari saa ne kaikki neljä päiväänsä, joista unelmoi...