Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aisankannatus  (Luettu 231 kertaa)

Poissa mansemiesTre

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Aisankannatus
« : eilen kello 15:20:43 »
Onko miehillä kokemuksia

Joko siitä, että pääsee panemaan pariskunnan naista miehen katsellessa

Tai siitä, pariskunnan miehenä päästää vieraan miehen hoitelemaan puolisoa?

Itsellä oli pitkä panosuhde pariskunnan naiseen, kesti kolme - neljä vuotta. Keskimäärin kerran viikossa kävin siittämässä naista, yleensä niin, että mies ei ollut paikalla, mutta nainen raportoi panoni jälkeen miehelleen laukesinko pilluun vai suuhun ja montako kertaa. Välillä mies oli viereisessä huoneessa kuuntelemassa, kun vaimo ratsasti ja sai orgasmin päälläni.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Oli kyllä erittäin kiihottavaa käydä panemassa ja siementämässä varattua naista.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aisankannatus
« Vastaus #1 : eilen kello 19:50:56 »
Olen ollut tekemisissä parisuhteessa olevien naisten kanssa, mutta näissä minulla on aina ollut vaatimus siihen, että oikeasti uskon, että se on eettisesti hyväksyttävää.

Toiseen suuntaan ... ei kuulu teille. Mutta, kuten olen tänne aiemmin kirjoittanut, vaimollani on samat sovitut vapaudet kuin minulla, emmekä petä toisiamme.

Mitään aisankannatusfetissiä tai vastaavaa toisessakaan suunnassa ei ole.

Jos ihan yleisellä tasolla puhutaan, oman parin haluttavuus muillekin korostaa hänen arvoaan, ja jos ymmärtää biologisen perusteen mustasukkaisuudelle (eikä sillä enää ole merkitystä), ja on täysin varma siitä, että toinen pysyy omana, vaikka pitäisi silloin tällöin  hauskaa muuallakin, ja hän toimii turvallisesti ... sillä hauskanpidolla ei ole sen enempää merkitystä, kuin että hän tanssisi jonkun toisen kanssa.

Poissa DeiDei

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aisankannatus
« Vastaus #2 : tänään kello 00:58:55 »
^ Tuo on aina yhtä hauskaa.. :D Emmekä petä toisiamme.  :D

Me vaan erotaan yhteisymmärryksessä niinkuin Kalle Palander ja Yle.  ;D