Takaa
Samaa mieltä. Takaapäin kakkospesään!
Uutiset:
Takaa
-Doggy style
-minä selällään ja sääret miehen olkapäillä
-takaapäin seisaallaan
-korkealla tasolla istuen ja mies seisaaltaan lykkii
Monta muutakin hyvää toki on. Ja eri ihmisten kanssa toimii eri jutut.
Riippuu tapaUKSESTA.JOS TYTÖL ON PIENI
KAUNIS PYLLY JA KAUNIS SELKÄ SILLOIN ON TAKAA PÄIN ON HYVÄ PANNA.. JA VIEL SILLEE ET OLLAA VÄHÄN PYSTYMMÄS ASENNOS ET PÅÅSEE HYVÄILEE TISSEJÄ TAKAA PÄIN.OPIENET SIROT TYTÖT ON PARHAIT TAKAA PÄIN NUSSIMISESSA.JOS TYPYL ON ISOT RYHDIKKÄÄT TISSIT SILLOIN TYKKÄÄN ET NE RATSASTAMALLA LAUKASEE KOVAN KYRVÄN MAHOLLISEN HITAASTI OMAAN TAHTIIN.. ISOTISSIÄ TYTTÖJÄ ON MUKAVA PISTÄÄ SELÄLLEEN JA HYVÄILLÄ IHANIA TISSEJÄ JA ANTAA KULLIA SILLEE ET TYTTÖ VOIHKII SILLE ET KYLLÄ KUULUU.. JOTKUT MUIJAT OTTAA SILLEE SUIHIN ET MEINAA LÄHTEE TAJU.. VÄLIL PIKA PANOT VAIK PÖYDÄLLE TAI
MILOIN MISSÄKIN ON KIIMASTA HOMMAA.. kERRAN PÄÄSIN VETÄSEE NIIN KIIMASET PIKAPANOT ET HUH HUH.MÄ OLIN VARMAA JOKU 30 V SILLOIN JA YSTÄVÄN OMAKOTITALOSSA VITTÄMÄS ILTAA NIIN AJAUDUTTIIN NUSSIMAAN HÄNEN 18V TYTÄR POULEN KANSSA.VITUN KAUNIS BLONDI MITÄ SALAA OLIN HAAVEILLU.SE LIKKA TÄYSIN YLLÄTTÄEN PUSSAS MUA JA MENTII SIT SEN HUONEESEEN PILOO JA NOSTIN SEN PÖYDÄLLE JA PIKKU HOUSUT POIS JA EI SIIN KAUAA MENNY JA lAURA VOIHKI NIIN LUJAA ET IHME ET HOMMA PYSY SALASSA.SIT SEURAAVAX NUSSITTII YÖLLÄ SEN HUONEESSA.nUORI TYTTÖ OLI IHASTUNU MUHUN JA NUORI TYTTÖ HALUS NUSSII.SE OLI MAHTAVAAA .PARASTA SEKSIÄ IKINÄ..TÄYDELLINEN BLONDI TÄYDELLINEN KROPPA JA TIUKKA HYVÄ PILLU JA KIIMANE KU MIKÄ.. AIKA NOPEESTI SEN VANHEMMAT SAI KUULLa siit.Mut kukaa mies ei ois pystyny vastustamaan tollasta tilannetta.18v on jo aikuinen nainen ja halus seksiä.. sitä joutu yrittää panna rauhallisesti et ei lauennu heti... sitä oli siisti panna ku se oli selällään ja pitää lantiosta kiinni ja HYVÄILLÄ SEN TISSEJÄ JA HEITTÄÄ MÄLLIT SEN VARTALOLLE JOS KERKES.SUIHIN SE EI PALJOO OTELLU PUSSAILI KULLIN PÄÄTÄ TAHALLAAN TYKKÄS SAADA MUN KYRVÄN SEISOO TILANTESSA MIS EI OLLU MAHISTA SAADA PIPARII.. nYT SE ON OTTANU SILARIT JA VÄHÄN PYÖRISTYNY JA MIES ON.MUT JOS MÄ NÄÄN SEN VIEL JOSSAIN NII VARMAA NUSSITAAN..hETI PIKA PANOT..JA SIT SE KIIMANEN ÄÄNTELY ALKAA..SE ON KIIHOTTAVAA KU TYTTÖ SAA KUNNON ORGASMEJA..
... Hyvänä kakkosena on lähetyssaarnaaja niin, että mun jalat on miehen olkapäillä....
Takaapäin on mun ehdoton suosikki. Hyvänä kakkosena on lähetyssaarnaaja niin, että mun jalat on miehen olkapäillä. En tosin nirsoile asentojen suhteen ellei kyseessä ole jokin hyvin omituinen mihin edes minä notkeana akkana en taivu 😄
... Hyvänä kakkosena on lähetyssaarnaaja niin, että mun jalat on miehen olkapäillä....
Kuulostaa kuumottavalta!
🔥
Eilen pääsin ekan kerran ratsastamaan oikein pitkään hyvinvarustetun turskan päällä ja kyllä teki hyvää. Mutta herranjumala että kävi jalkojen päälle. Nyt ei voi kun komentaa itseään: treeniä horo treeniä... 🤣Ei muuta kuin Liftin ja Harry Potterin jalkakyykky leirille
Naiset taitaa ilmoittaa takaapäin suosikikseen, koska miehet laukeaa siinä nopeiten, voin toki olla väärässäkin
Eilen pääsin ekan kerran ratsastamaan oikein pitkään hyvinvarustetun turskan päällä ja kyllä teki hyvää. Mutta herranjumala että kävi jalkojen päälle. Nyt ei voi kun komentaa itseään: treeniä horo treeniä... 🤣Ei muuta kuin Liftin ja Harry Potterin jalkakyykky leirille