Hyviä asentoja on todella paljon. Naisen ratsastamisen jälkeen on kiva vaihtaa doggieen.
Uutiset:
Hyviä asentoja on todella paljon. Naisen ratsastamisen jälkeen on kiva vaihtaa doggieen.
Ratsastus, siis neito päällä, minä alla. Upeat näkymät ja molemmat kädet vapaana.
^Tuossa oli paljon hyvää. Hrrrrr!
Oma pensselini on hivenen ylöspäin kaartuva eli parhaiten lähäriin sopiva työkalu. Siinä jo mainittu pystyasento saattaa kullin kärjen herkullisesti A- ja G-pisteille. Takaapäin nussiessa taas P-piste saa oman huomionsa etenkin, jos neito nousee ylös. Muutenkin tuo pystympi takaapäin asento toimii, kun pääsee hyväilemään neitosen rintoja ja suutelemaan tätä olan yli. Etupilluisia voi joutua nussimaan kakkoseen tässä, kun ei tämä nakki mikään puolimetrinen ole, mutta ei sekään paha asento ole. Ja jos neito painaa päänsä alas, kun tätä nussitaan takaapäin, voi käsillä hieroa tämän K-pistettä, mikä saa aika villejä reaktioita tästä pitävissä. Jo mainittu suuteluratsastus tai hieman siitä pystympi ratsastus vie usein kyrvän O-pisteelle, mikä tuo taas omat upeat tuloksensa.
Vielä pari vuotta sitten en tiennyt tuon taivaallista moisista pisteistä ja miten niiden kanssa tulee toimia. Sitten kun niistä oppi jotain, homma oli pelkkää tiedettä ja kankean kliinistä kokeilemista. Suorittamistakin. Nyt rentouden löydyttyä tuo kaikki sulautuu tekemiseen eikä sitä tarvitse edes ajatella. Parhaan asennon tietää löytäneensä silloin, kun itsellä on kivaa ja kumppani käy niin villinä, että tarvitaan manaaja rauhoittelemaan.
Videoissa näkee joskus Amazon-asentoa, joka on monella tavalla kiihottava mutta se vaatii hyvin onnistuakseen about metrisen halon, eikä omien jalkojen välissä moista pelivälinettä ole.
Näistä mallia tuohon viimeisimpään:
https://www.xvideos.com/video31691935/karyn_bayres_fucks_nacho_vidal_in_amazon_position (kohdasta 1:00)
https://www.xvideos.com/video34265721/crony_s_daughter_swap_anal_getting_to_know_my_sexy_aunt (kohdasta 2:30)
Nyt oli niin monta eri pistettä mukana tarinassa, että pitää alkaa googlaamaan mitä kaikki näistä edes tarkoittavat. "B-piste ja sen kaari" tuli ensimmäisenä hakutuloksena vastaan, mutta se oli varmaan jostakin ihan toisesta lajista kun ainakin minä olen pärjännyt tähän saakka sillä aluella vielä ilman kypärää.