Mikä tahansa asento peilin edessä.
Tää on kyllä niin totta.
Uutiset:
Mikä tahansa asento peilin edessä.
Silleen, että istut tuolissa, nainen on siinä edessä polvillaan ja panet naista suuhun tukasta vauhtia antaen ja siinä muijan takana on peili josta pääset kattomaan piparia samalla. En ole itseasiassa juuri noin kokeillut, monia eri variaatioita tuosta kyllä mutta en just noin. Eli se on samalla myös haave.
Se on itseasiassa jopa sellainen haave, että seuraavaa makuuhuonetta kun sisustan niin olen miettinyt sisustuksen tarkkaan tuota silmällä pitäen. Jopa hylännyt monta makuuhuoneen pohjakuvaa, koska sitä tuolia ja peiliä ei saa siihen siten, että se toimisi myös luonnollisena sisutuksessa, kun samalla minun pitää nukkua oikealla puolella sänkyä ja minun puolen pitää olla lähempänä ovea, että olen ottamassa mahdollista tunkeutujaa ensimmäisenä vastaan.
Ja luonnollisesti pitää myös täydellinen tuoli löytää tuohon. Sillai puoli-istuvassa tai puolimakaavassa asennossa, että samalla näet muijan naaman ja piparin siitä peilistä kurottamatta kumpaankaan tarkoitukseen
Takaapäin rintojen väliin.
riipuu rinnoista ja temmistäTakaapäin rintojen väliin.
Eihän tuo nyt ole mahdollista
-Doggy style
-minä selällään ja sääret miehen olkapäillä
-takaapäin seisaallaan
-korkealla tasolla istuen ja mies seisaaltaan lykkii
Monta muutakin hyvää toki on. Ja eri ihmisten kanssa toimii eri jutut.
Yleensä nukun kyljelläni.
Mä nukun vatsallaan.
Mä nukun vatsallaan.
Ja peppu pystyssä?? 😉
Kylmä monenlaiset asennot on testattu, ja parhaat/paras on vaihdellut. Eri henkilön kanssa natsaa eri asento.
Pointi on että molemmat nauttii!!
-korkealla tasolla istuen ja mies seisaaltaan lykkii
Itse kanssa olen alkanut pitämään tuosta lähetyssaarnaaja variaatiota eli polvillaan naisen jalat olkapäilläni. Mukava katsella heiluvia rintoja ja reaktioita Muita suosikkeja on tietysti takaapäin ja varsinkin kyykkyratsastus