Riippuu tytön koosta ja muodoista.
Kerro tarkemmin, miten nämä vaikuttavat asiaan. Kiinnostaa!
Ehkä tähän kaavioon pitää lisätä myös miespuolisen osallistujan pelivälineen ja mahdollisen vatsan koko.
Eli nysä muna ja iso maha yhdistettynä hupakon isoon peräsimeen ei luultavasti ainakaan ole doggyssä hyvä yhdistelmä.
Itse kun olen "mediaani" ja vatsaa kuitenkin on jonnin verran, niin kyllä se paras asento vaan vaihtelee hupakon koon ja muotojen mukaan. Itselläni ainakin on niin että jos vastapuoli on pienikokoinen ja hoikka (eli max noin 160cm/50kg) niin ehdottomasti nautinnollisin asento on minä makaamassa selälläni ja hupakko puolestaan selällään minun päälläni. Ei hajuakaan miksi tätä asentoa mahdollisesti kutsutaan. Mutta jos hupakko on raskaampaa tekoa, niin sitten tämä asento ei oikein enää toimi.
Mutta sehän nyt tietysti on myös fakta, että se vaihtelee paljonkin että kuinka paljon yllä mainitut neljä muuttujaa minkäkin asennon toimivuuteen ja nautinnollisuuteen vaikuttavat. Mutta kyllä se ainakin itseni kohdella selvästi tuntuu toimivimpaan asentoon vaikuttavan, että minkä kokoinen ja muotoinen hupakko on.