Millä vuosikymmenellä tai vuosisadalla haluaisit elää? Onko se 1800-luku tai 2080? Tai tietysti juuri tämä kymmenluku.
Uutiset:
Kasari on suosikki. Silloin tehtiin parhaat musat, parhaat leffat ja Ritari Ässä.
Mä haluaisin kyllä käydä bilettämässä 1920-luvun Berliinissä, mutta veikkaan, että muutama päivä riittäisi ja sit haluaisin takaisin tänne.
Mä haluaisin kyllä käydä bilettämässä 1920-luvun Berliinissä, mutta veikkaan, että muutama päivä riittäisi ja sit haluaisin takaisin tänne.
^Kohtahan jatkuu Babylon Berlin kolmannella kaudella (vai meneekö se nyt jo 30-luvun puolelle?). Eräänlainen aikakone sekin ja mukana myös biletystä. Aiemmat kaudet löytyy nyt Areenasta
Adolf oli 20-luvulla Bayern Munchenin topboy.Mä haluaisin kyllä käydä bilettämässä 1920-luvun Berliinissä, mutta veikkaan, että muutama päivä riittäisi ja sit haluaisin takaisin tänne.
Ja antaisit siis nuorelle Aatulle pesää ja neuvoisit keskittymään maalaustaiteeseen. Olisi maailman historia erinäköinen, kiitos teikäläisen, jos Aatusta oli tullut taitelija ja saanut naisen hellää kosketusta.
OT. Minkälainenköhän hirmuhallitsija Salvador Dalista olisi tullut, jos ´nerosta´ ei olisi tullut taidemaalaria?